NOG ËËN KEER OPLETTEN:Aangepaste Brugindeling en officiële laatste versie inschrijvingen HOOFTMAN WOERDEN 2008
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op het inschrijfformulier kan niet minder dan 30 minuten gekozen worden, wat ook de default veld-waarde is.Of je dus ja of nee invult, er staat altijd 30 minuten. Foutje dus.rluigies schreef : Peter Mulder - brug ???? geeft nee aan, maar wel 30 minuten ingevuld. Reserveer wel, maar verwacht nog even een pb'tje of het nou ja of nee is
Ik zal het eens proberen aan te passen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ga ik acheraan, kom maar gewoon, ik laat je nog wel weten hoe laat je op de brug kan. Er is nog beperkte plaats, en ik heb ruim gepland, voor eventuele uitlopers.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Is rond 10.30 accoord, dan ruil ik je om. Je staat nu om 09.00 ingepland, omdat olie verversen altijd snel gaat en de motor warm moet zijn.
Stuur mij even een pb'tje, dat die tijd ok is.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Was toch beter geweest als je een formulier had ingestuurd. Dat is ook eenvoudiger voor de administratie en de presentie lijst, want die moeten ook voorbereid worden. Dus als het nog kan, een fluitje van een cent per mail. En in de loop van de ochtend heb ik vast nog wel een plekje. Hou er wel rekening mee dat wij er bij Hooftman altijd naar streven om rond 14.00 op te ruimen. Dus kom niet om 13.55 aanrijden, want dan vind je de "hond in de pot" en dat is toch zonde van de brandstof en kilometers.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mooi! Dank je wel!
Groet,
Hans van Oostveen , lidnr 54
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Gezien het feit dat de officiele inschrijfperiode voorbijwas, heb ik geen formulier ingestuurd. Het zijn ook klussen die zonder hulp van Hooftman gedaan zouden moeten kunnen worden. Maar als ik het morgen niet vergeet, vul ik dan even het formulier in.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
rluigies schreef : Mogen wij alvast ruimte maken voor de beschuit met muisjes en een tafeltje voor de foto's??
Ha! ja leuk, ik heb echter nog geen "papieren" foto's enkel wat digitale dingen... Ik zal een paar rollen beschuit meenemen hoor... ik hoor net van mijn vrouw dat het wel Nederlands is ..
Mijn zus had een grote schaal doopsuiker gemaakt, dat is in Belgie gebuirkelijk dat iedereen die langs komt zo'n pakje doopsuiker krijgt . Helaas is er nu niet meer genoeg om mee te nemen dus het zal beschuit worden! Volkoren beschuit? grijze muizen?
<a href=" hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&am...mp;media_secret=eu82 ">Hier een foto van onze eerste wandeling, met de zelfontspanner genomen..
Groetjes en tot zaterdag!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als het beschuit maar niet te grof is.rudiger schreef : Volkoren beschuit? grijze muizen?
Muisjes? Vroeger had je alleen "roze en witte muisjes" (in één pak dus). Roze voor meisjes en wit voor jongens. Maar ja, dat ging velen boven de pet. Dus nu zijn er ook "blauwe en witte muisjes". Die zijn dan voor jongens. Zegt men. Maar het ziet niet uit. Ik stem dus voor "roze en witte muisjes". Van "De Ruiter". Ligt in hetzelfde rek als de gekleurde en chocolade hagelslag (niet in hetzelfde pak) en de vlokken. Zonder margarine blijven ze overigens niet plakken. Neem een bord mee waarin je de muisjes doet. Smeer de beschuitjes in met margarine (boter is te hard, halvarine is ... een bourgondische Belg niet waardig) en druk ze met de gesmeerde kant in de muisjes. Voila.
Groetjes
Mathy (die nu nog een reden heeft om redelijk op tijd te komen)
- V700 register
- Nieuw lid
-
En weer verder off-topic: Als rudiger een béétje kraamhulp heeft, is dat het eerste wat je van ze leert.......zo ging dat bij mij tenminste.Mathy schreef : Zonder margarine blijven ze overigens niet plakken. Neem een bord mee waarin je de muisjes doet. Smeer de beschuitjes in met margarine (boter is te hard, halvarine is ... een bourgondische Belg niet waardig) en druk ze met de gesmeerde kant in de muisjes.
On-topic: Ik zal er niet zijn, ook niet voor de koffie, hoewel ik graag even uw aller goedkeurende blikken zou ontvangen ......maar je, volgende keer beter.