NOG ËËN KEER OPLETTEN:Aangepaste Brugindeling en officiële laatste versie inschrijvingen HOOFTMAN WOERDEN 2008

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2008 22:46 #1197438 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onee

sdijkstra schreef : Voorlopig heb ik niets te sleutelen, dus ik kom slechts op bezoek..

Dacht dat jij iets ging maken dat de motorkap niet meer open hoeft om te starten.

<a href=" hobby550tkm.web-log.nl/ " target="_blank">( Hobby te koop) </a>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-04-2008 23:06 #1197447 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rectificatie
Het bericht kon niet meer gewijzigd worden, maar ik had al een nieuwe geplaatst.
Inderdaad, het alarmsysteem wil ik ook even doorlichten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2008 08:45 #1198240 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik kom graag langs om wat
Ik kom graag langs om wat verder op weg geholpen te worden. Ik merk dat ik er zelf niet goed vaart achter gezet kan krijgen.
Dingen die nog gebeuren moeten staan <a href="/Achterklep gaat niet meer op slot. ">hier </a>.
Ik heb echt niet de illusie om alles aangepakt te hebben. Maar concrete tips over hoe ik het zou kunnen aanpakken zijn erg welkom.
's middags moet mijn zoon afzwemmen, dus ik ben er vroeg tot uiterlijk 13:00 uur.
&#160;
&#160;

• Jeroen Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2008 14:40 #1198273 door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Even buurten
Waarschijnlijk kom ik ook nog wel even langs, voor de gezelligheid, een bakkie enz.

Tot zaterdag!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2008 19:39 #1198300 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen inschrijving, dan geen hulp en deelname
&#160;
@ mdejong 
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar deelname aan sleuteldagen is alleen mogelijk als het inschrijvingsformulier volledig is ingevuld en op tijd ontvange. EN, ik heb niets ontvangen tot op het moment van NU. Het alleen aangeven van dingen die moeten gebeuren met een "hier" link in je mail kom je er niet. De organisatie en inplanningn van bruggen, monteurs etc laat dat niet toe.
Dus, heel simpel gesteld, als je komt, je kunt mogelijk wat adviezen van mede leden krijgen, maar geen gebruik maken van de technische faciliteiten en know how van Hooftman personeel. Zo zijn de regels, zo is het spel, en zo wordt het al jaren door onze vlub gespeeld.
Volvolijke groet,
René Luigies
Regiocoordinator

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2008 19:42 #1198301 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beschuit met muisjes en foto's
Mogen wij alvast ruimte maken voor de beschuit met muisjes en een tafeltje voor de foto's??

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2008 20:11 #1198310 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Medeleden nodig
Hallo Rene, Volvisti
Ik kom waarschijnlijk ook.   Sinds een week heb ik een lastige rammel in de auto.  Alsof er iets los zit. 
En m'n motorkap zit er niet echt goed op.  Helaas heb ik zelf niet genoeg kracht, om de kap "een beetje" te verschuiven als ie losgedraaid wordt, ben dus afhankelijk van anderen.
Beide problemen hoop ik met medeleden aan te kunnen pakken.  Heel misschien heb ik voor de rammel heel even een brug nodig, maar ik kijk zaterdag wel of daar plek en tijd voor is.  Zo niet, dan heb ik pech.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2008 20:35 #1198317 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic brugtijd..
René,
Ik zie tot mijn genoegen dat je voor mij brugtijd gereserveerd hebt, maar geen duur... Ik wil in ieder geval mn olie verversen/filter vervangen en als het past even de plug van de versnellingsbak losdraaien om te voelen hoeveel olie daar in staat.Volgens mij kan kleppen stellen met vier wielen op de grond. Ik schat zelf dan ook tussen 30 en 45 minuten brugtijd...
Enne... zou je in de planning een beetje consideratie kunnen hebben met de afstand Emmen-Woerden?
Tot zaterdag!

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2008 21:31 #1198329 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Alleen koffie ;0)
Heb verder niets te sleutelen, maar ben nog nooit bij Hooftman geweest. Sleutelen heb ik vandaag al gedaan, moet alleen nog even een dagboekpagina aanmaken.
Kom waarschijnlijk alleen in de ochtend, de middag is voor <a href=" home.wanadoo.nl/willem500/Tweety.htm " target="_blank" title="Tweety">ander hobby project

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2008 23:15 #1198345 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aanmelding sleuteldag.....
Beste René,
Ik heb 29 maart jongstleden mijn aanmelding voor de sleuteldag bij Hooftman te Woerden op 26 april as., verstuurd naar de secretaris van de Vereniging, met het verzoek voor 90 minuten brugtijd (remslangen voor en remvloeistof vervangen). Ik zie mijn naam en brugreservering echter niet terug op de nu gepubliceerde definitieve lijst.
Kan hier nog een mouw aangepast worden?
Groet,
Hans van Oostveen, lidnr 54
&#160;

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC