Banden: "Sava, type intensa"?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2008 14:48 #1197487 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Banden
Hans, ik had je al gemeld dat de prijs die ik voor de velgen vroeg ook daadwerkelijk voor de velgen waren en dus niet voor de banden, ik heb ook niet om deze banden gevraagd omdat ik deze bij de afleverbeurt van de volvodealer "cadeau"heb gehad.
Maar goed de velgen zijn inmiddels verkocht aan een ander die de waarde van de bijna onbeschadigde velgen kon waarderen zonder over de banden moeilijk te doen.
gegroet Nick

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-04-2008 23:00 #1197571 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Banden...
Nick,
Een advertentie waarin nadrukkelijk vermeld wordt dat twee van de banden slechts 500 km "gedraaid" hebben, is in mijn ogen een advertentie voor velgen én banden, waarbij de km's van de banden een verkoopargument is. Er was geen vermelding van de inferieure kwaliteit van de banden.
Ik zie het "moeilijk doen over de banden" dan ook niet zo. Daarnaast hou ik mezelf het recht voor voor dat ik de enige ben die bepaalt wat ik wel of niet voor velgen over heb en herinner ik me niet een bod uitgebracht te hebben. Dat  een ander dat wél doet gun ik jou en die ander. Jouw reactie op deze plaats begrijp ik echter niet.
sans rancune,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC