Inventaris regioruimte / H&M Loods
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Da's geen gek idee. Want de andere kap die op mijn auto komt, zit nog op iemand anders auto. En de kap die daar op zou komen, die bleek 10 cm te lang. Dus het zou iets langer kunnen duren, voor mijn kap vervangen wordt. Met als gevolg dat het iets langer duurt, voor mijn kap naar de loods mag.
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt ik heb net wat spul naar Dronten gebracht. Met het betere weer op komst wil de mijn familie af van het uitzicht op de sloperij -

groeten Ad

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik breng een koloniale koffietafel langs. Deze staat letterlijk in de weg in onze slaapkamer. Laat maar weten wanneer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Kristof,Kristof E. schreef : Ik zie helemaal geen koffietafel staan!

Ik breng een koloniale koffietafel langs. Deze staat letterlijk in de weg in onze slaapkamer. Laat maar weten wanneer.
Super gebaar! Geef maar aan wanneer je de tafel wilt komen brengen. Ik zal zorgen dat de loods open is. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar misschien is het voor jou ook handig de tafel mee te geven aan Voltomvo. Hoor het wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zie mijn witte, origineel IKEA, LACK-salontafeltje er niet bij staan?Hans L schreef : Bij deze en overzicht van alle reeds aangeboden inventaris. De datum voor afleveren moeten we nog even prikken, maar zal naar alle waarschijnlijkheid tweede helft april zijn. Voor diegenen die in de buurt zitten, hoeven natuurlijk niet te wachten tot de centrale dag. Langskomen kan natuurlijk altijd! Geef wel even een belletje van tevoren, zodat we de deuren open kunnen doen.Magnetron Jan-WillemWaterkoker Jan-Willem Compressor Andre StruisIngersol luchtsleutel Andre StruisBanden opblazer Andre StruisLuchtpistool Andre Struis Vlag VoltomvoHydraulische pers VoltomvoSenseo VoltomvoKinderspeelgoed Voltomvo Stofzuiger Jeroen2 kasten Jeroen 2-zitsbankje Bodejodel Koelkast MacsVaatwasser Macs Motorkaptafel MathyPoster Johan VlagsmaStereo Hugo / Baseman Computer Baseman / Hugo / Voltomvo
Tot zover de lijst, geweldig heren! De datum volgt zsm. Laat mij even weten wanneer het jullie het beste uitkomt via PB. Hans, lid 746 960 3.0 24V, 1996 (foto's); 240 GLT 2.3, 1988 (foto's), V70 D5, 2005
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Completeren met een beeldbuis, toetsenbord en muis en dan eens kijken wanneer we e.a. ter plaatse kunnen gaan installeren.
Is er trouwens een plaatsje voorzien voor de opstelling van de geautomatiseerde ondersteuningshoek ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik dacht zelf aande volgende software:
VADIS 2003 NLAutodataKluwer autotechnisch handboekMitchell On-Demand SystemSkandix-catalog, offline, dus niet up-todate qua prijzen, maar wel te updaten met een nieuwe CDAlle wiringdiagrams die ik heb liggen.
Verder kan ik alle software voor testen van Gasinstallaties er nog op zetten, de dongle moeten we het nog maar eens over hebbenEen hele berg foto's (indien niemand een bezwaar) van het Lustrum.
Filmpjes die in de loop der tijd zijn verzameld en nog wat zut die me nuttig, leuk of handig lijkt.
Nog verzoeken?
- V700 register
- Nieuw lid
-
.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rob, gewoon LACK aan hebben hoor wat Hans zegt. Hij zal wel in kennelijke staat zijn... Het is een mooi en praktisch tafelken.Hans L schreef : Sorry rob, tafeltje hoort er natuurlijk helemaal bij, en we zijn er ook zeer blij mee. Ik weet dat je emotioneel aan het tafeltje bent gehecht
, vandaar dat we extra waarderen! De lijst is echter alleen bedoeld voor de spullen die nog komen gaan, in verband met afleveren.
Grt.
Maurits