Inventaris regioruimte / H&M Loods

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2008 00:20 #1195422 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Langer houden, goed idee!
Hallo Andre
Da's geen gek idee.  Want de andere kap die op mijn auto komt, zit nog op iemand anders auto.  En de kap die daar op zou komen, die bleek 10 cm te lang.  Dus het zou iets langer kunnen duren, voor mijn kap vervangen wordt.  Met als gevolg dat het iets langer duurt, voor mijn kap naar de loods mag. 
Groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2008 19:09 #1195498 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dronten
Heren,
Klopt ik heb net wat spul naar Dronten gebracht. Met het betere weer op komst wil de mijn familie af van het uitzicht op de sloperij -:)  Ik wil ze graag verplaatsen naar de loods, zodat iedereen er wat aan kan hebben.
groeten Ad

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2008 19:25 #1195500 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tafel
Ik zie helemaal geen koffietafel staan!

Ik breng een koloniale koffietafel langs. Deze staat letterlijk in de weg in onze slaapkamer. Laat maar weten wanneer. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2008 20:34 #1195505 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geef maar aan

Kristof E. schreef : Ik zie helemaal geen koffietafel staan!

Ik breng een koloniale koffietafel langs. Deze staat letterlijk in de weg in onze slaapkamer. Laat maar weten wanneer. 

Hoi Kristof,
Super gebaar! Geef maar aan wanneer je de tafel wilt komen brengen. Ik zal zorgen dat de loods open is. Ik weet niet waar je vandaan komt, maar misschien is het voor jou ook handig de tafel mee te geven aan Voltomvo. Hoor het wel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2008 20:41 #1195507 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hans L schreef:

Hans L schreef : Bij deze en overzicht van alle reeds aangeboden inventaris. De datum voor afleveren moeten we nog even prikken, maar zal naar alle waarschijnlijkheid tweede helft april zijn. Voor diegenen die in de buurt zitten, hoeven natuurlijk niet te wachten tot de centrale dag. Langskomen kan natuurlijk altijd! Geef wel even een belletje van tevoren, zodat we de deuren open kunnen doen.Magnetron Jan-WillemWaterkoker Jan-Willem Compressor Andre StruisIngersol luchtsleutel Andre StruisBanden opblazer Andre StruisLuchtpistool Andre Struis Vlag VoltomvoHydraulische pers VoltomvoSenseo VoltomvoKinderspeelgoed Voltomvo Stofzuiger Jeroen2 kasten Jeroen 2-zitsbankje Bodejodel Koelkast MacsVaatwasser Macs Motorkaptafel MathyPoster Johan VlagsmaStereo Hugo / Baseman Computer Baseman / Hugo / Voltomvo
Tot zover de lijst, geweldig heren! De datum volgt zsm. Laat mij even weten wanneer het jullie het beste uitkomt via PB. Hans, lid 746 960 3.0 24V, 1996 (foto's); 240 GLT 2.3, 1988 (foto's), V70 D5, 2005

Ik zie mijn witte, origineel IKEA, LACK-salontafeltje er niet bij staan?
Rob K.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2008 20:52 #1195513 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic even rechtzetten...
Sorry rob, tafeltje hoort er natuurlijk helemaal bij, en we zijn er ook zeer blij mee. Ik weet dat je emotioneel aan het tafeltje bent gehecht , vandaar dat we extra waarderen! De lijst is echter alleen bedoeld voor de spullen die nog komen gaan, in verband met afleveren.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2008 21:12 #1195517 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic PC vordert
Ik heb thuis nog een oude bigtower op wieltjes staan. Voorzien van een stevige voeding. Zal morgen eens gaan kijken voor een moederbord met processor. Een harde schijf ristelen we ook nog wel. Vervolgens gaat deze door naar Bas, alwaar we het beestje voorzien van de nodige software en wat extra DDR geheugen.
Completeren met een beeldbuis, toetsenbord en muis en dan eens kijken wanneer we e.a. ter plaatse kunnen gaan installeren.
Is er trouwens een plaatsje voorzien voor de opstelling van de geautomatiseerde ondersteuningshoek ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-03-2008 22:18 #1195523 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PC.
Ik wil ook toch nog even afwachten wat er in de bak zit die er van Tom af komt, want dat lijkt wel een leuk kastje, maar het moet er allemaal wel in passen. Die Dell van Tom biedt zeker wel mogelijkheden, mits in goed staat. Dat weet ik volgende week. Hoe dan ook, die PC komt helemaal goed.Ik ben tevens nog aan het kijken of ik iets met een touchscreen kan regelen......;-)Lekker, met vette vingers.
Ik dacht zelf aande volgende software:
VADIS 2003 NLAutodataKluwer autotechnisch handboekMitchell On-Demand SystemSkandix-catalog, offline, dus niet up-todate qua prijzen, maar wel te updaten met een nieuwe CDAlle wiringdiagrams die ik heb liggen.
Verder kan ik alle software voor testen van Gasinstallaties er nog op zetten, de dongle moeten we het nog maar eens over hebbenEen hele berg foto's (indien niemand een bezwaar) van het Lustrum.
Filmpjes die in de loop der tijd zijn verzameld en nog wat zut die me nuttig, leuk of handig lijkt.
Nog verzoeken? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2008 00:02 #1195533 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic HD
Een 20 gb Hd heb ik ook nog wel liggen mocht  je die nodig hebben. Ik kan deze wel meenemen naar de sleuteldag.. Geef maar een gil...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-03-2008 00:39 #1195535 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hebben

Hans L schreef : Sorry rob, tafeltje hoort er natuurlijk helemaal bij, en we zijn er ook zeer blij mee. Ik weet dat je emotioneel aan het tafeltje bent gehecht

, vandaar dat we extra waarderen! De lijst is echter alleen bedoeld voor de spullen die nog komen gaan, in verband met afleveren.

Rob, gewoon LACK aan hebben hoor wat Hans zegt. Hij zal wel in kennelijke staat zijn... Het is een mooi en praktisch tafelken.
Grt.
Maurits

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC