Inventaris regioruimte / H&M Loods
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tot zover de lijst, geweldig heren! De datum volgt zsm. Laat mij even weten wanneer het jullie het beste uitkomt via PB.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb nog wat onderdelen van mijn 740 liggen. Bijvoorbeeld een bruikbaar motortje voor het elektrische raam (rechtsvoor) Wellicht dat iemand daar iets aan heeft. Kan ik dit ook naar de loods brengen of is het niet de bedoeling dat daar een soort onderdelen magazijn ontstaat?
Groet,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan neem ik die onderdelen ook mee.
Groet,
Jan-Willem
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb nog een achterklep uit de sloopauto uit Margraten liggen. Hij staat in de weg, maar voor nop wegdoen, wil ik ook niet. Net zo min, als hem naar de recycling brengen.
Zouden we onderdelen die uit sloopacties overblijven bij jullie in de hal op kunnen slaan? Ik denk dan aan een database (door een vrijwilliger bij te houden, die dicht genoeg bij de loods woont, om er als dat nodig is naartoe te rijden) met daarin de onderdelen die bij jullie staan, met gegevens van de eigenaar en de vraagprijs (eventueel in overleg met jullie/de vrijwilliger vast te stellen). En eventueel een kleine eenmalige bijdrage (door de eigenaar) per (groter) onderdeel en/of lading. Die bijdrage komt dan in een potje (of bankrekening) van waaruit de kosten voor het bijhouden van de database betaald/verzacht worden.
Groetjes
Mathy
PS volgens mij heeft Ad Kompagne ook nog wat onderdelen liggen van dezelfde sloop. Waaronder een aantal deuren. Die onderdelen zijn van mij en ik zou graag hebben dat ze op een centralere plaats komen te liggen waar meer mensen meer onderdelen kunnen vinden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klinkt als een goed idee. We gaan eerst maar eens beginnen met het verzamelen van de onderdelen, en dan zal ik het eens "in de groep" gooien hier. In ieder geval past de onderdelengedachte prima in onze gedachten rondom het clubhuis.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik wil die "2 riante stoelen" graag terugtrekken uit de poule.
Mijn broertje gaat binnenkort waarschijnlijk verhuizen. Hij gaat bij een evangelisatie/zendingsorganisatie werken en zal gaan leven op basis van giften en sponsoring (dapper!).Hij zit nu nog in zijn studentenkamer, maar met een beetje mazzel kan hij binnenkort een goedkope kamer of studio in de buurt van zijn werk vinden. Hij zal dan dus wel wat (gratis) meubels en dergelijke kunnen gebruiken.
Mijn broertje staat net evan wat dichterbij als de vereniging dus ik gun hem die stoelen met liefde, ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen?
Het bankje mag nog steeds opgehaald worden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tuurlijk! Ik haal de stoele uit de lijst.bodejodel schreef : Mooie lijst zo!
Ik wil die "2 riante stoelen" graag terugtrekken uit de poule.
Mijn broertje gaat binnenkort waarschijnlijk verhuizen. Hij gaat bij een evangelisatie/zendingsorganisatie werken en zal gaan leven op basis van giften en sponsoring (dapper!).Hij zit nu nog in zijn studentenkamer, maar met een beetje mazzel kan hij binnenkort een goedkope kamer of studio in de buurt van zijn werk vinden. Hij zal dan dus wel wat (gratis) meubels en dergelijke kunnen gebruiken.
Mijn broertje staat net evan wat dichterbij als de vereniging dus ik gun hem die stoelen met liefde, ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen?
Het bankje mag nog steeds opgehaald worden.

- André Struis
- Nieuw lid
-