Inventaris regioruimte / H&M Loods

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 13:19 #1064436 door V700 register
Inventaris regioruimte / H&M Loods is gemaakt door V700 register
Bij deze en overzicht van alle reeds aangeboden inventaris. De datum voor afleveren moeten we nog even prikken, maar zal naar alle waarschijnlijkheid tweede helft april zijn. Voor diegenen die in de buurt zitten, hoeven natuurlijk niet te wachten tot de centrale dag. Langskomen kan natuurlijk altijd! Geef wel even een belletje van tevoren, zodat we de deuren open kunnen doen.Magnetron                   Jan-WillemWaterkoker                 Jan-Willem  Compressor                Andre StruisIngersol luchtsleutel     Andre StruisBanden opblazer         Andre StruisLuchtpistool                Andre Struis  Vlag                            VoltomvoHydraulische pers        VoltomvoSenseo                         VoltomvoKinderspeelgoed         Voltomvo  Stofzuiger                    Jeroen2 kasten                      Jeroen  2-zitsbankje                Bodejodel  Koelkast                     MacsVaatwasser                 Macs  Motorkaptafel             MathyPoster                         Johan VlagsmaStereo                         Hugo / Baseman Computer                   Baseman / Hugo / Voltomvo
Tot zover de lijst, geweldig heren! De datum volgt zsm. Laat mij even weten wanneer het jullie het beste uitkomt via PB.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 15:57 #1195380 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onderdelen

Ik heb nog wat onderdelen van mijn 740 liggen. Bijvoorbeeld een bruikbaar motortje voor het elektrische raam (rechtsvoor) Wellicht dat iemand daar iets aan heeft. Kan ik dit ook naar de loods brengen of is het niet de bedoeling dat daar een soort onderdelen magazijn ontstaat?
Groet,
Jan-Willem

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 19:23 #1195393 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic stellingen
Ja hoor. Voor onderdelen is ook ruimte gereserveerd. Neem maar mee!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 19:55 #1195396 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oké

Dan neem ik die onderdelen ook mee.
Groet,
Jan-Willem

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 20:00 #1195397 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Opslag
Hallo Hans
Ik heb nog een achterklep uit de sloopauto uit Margraten liggen.  Hij staat in de weg, maar voor nop wegdoen, wil ik ook niet.  Net zo min, als hem naar de recycling brengen.
Zouden we onderdelen die uit sloopacties overblijven bij jullie in de hal op kunnen slaan?  Ik denk dan aan een database (door een vrijwilliger bij te houden, die dicht genoeg bij de loods woont, om er als dat nodig is naartoe te rijden) met daarin de onderdelen die bij jullie staan, met gegevens van de eigenaar en de vraagprijs (eventueel in overleg met jullie/de vrijwilliger vast te stellen).  En eventueel een kleine eenmalige bijdrage (door de eigenaar) per (groter) onderdeel en/of lading.  Die bijdrage komt dan in een potje (of bankrekening) van waaruit de kosten voor het bijhouden van de database betaald/verzacht worden.
Groetjes
Mathy
PS volgens mij heeft Ad Kompagne ook nog wat onderdelen liggen van dezelfde sloop.  Waaronder een aantal deuren.  Die onderdelen zijn van mij en ik zou graag hebben dat ze op een centralere plaats komen te liggen waar meer mensen meer onderdelen kunnen vinden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 20:21 #1195399 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic onderdelen
Mathy,
Klinkt als een goed idee. We gaan eerst maar eens beginnen met het verzamelen van de onderdelen, en dan zal ik het eens "in de groep" gooien hier. In ieder geval past de onderdelengedachte prima in onze gedachten rondom het clubhuis.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 20:23 #1195400 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Datum
Aangezien het moeilijk is een datum vast te stellen waar meerderen tegelijk kunnen, stel ik voor dat vanaf nu, ieder weekend de loods open zal zijn, op tijdstippen die we nog af moeten spreken (ga er niet de hele dag wachten natuurlijk). Iedereen die kan, of in de buurt is kan dan langskomen om de spullen te brengen. Tom gaat waarschijnlijk 1 mei rond rijden. Hij zal zelf nog even de datum definitief aangeven. ZOdra je langs wilt komen, geef even een PB of een belletje.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 20:45 #1195404 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic terugtrekken?
Mooie lijst zo! 
Ik wil die "2 riante stoelen" graag terugtrekken uit de poule.
Mijn broertje gaat binnenkort waarschijnlijk verhuizen. Hij gaat bij een evangelisatie/zendingsorganisatie werken en zal gaan leven op basis van giften en sponsoring (dapper!).Hij zit nu nog in zijn studentenkamer, maar met een beetje mazzel kan hij binnenkort een goedkope kamer of studio in de buurt van zijn werk vinden. Hij zal dan dus wel wat (gratis) meubels en dergelijke kunnen gebruiken.
Mijn broertje staat net evan wat dichterbij als de vereniging dus ik gun hem die stoelen met liefde, ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen?
Het bankje mag nog steeds opgehaald worden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 21:04 #1195407 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tuurlijk!

bodejodel schreef : Mooie lijst zo! 
Ik wil die "2 riante stoelen" graag terugtrekken uit de poule.
Mijn broertje gaat binnenkort waarschijnlijk verhuizen. Hij gaat bij een evangelisatie/zendingsorganisatie werken en zal gaan leven op basis van giften en sponsoring (dapper!).Hij zit nu nog in zijn studentenkamer, maar met een beetje mazzel kan hij binnenkort een goedkope kamer of studio in de buurt van zijn werk vinden. Hij zal dan dus wel wat (gratis) meubels en dergelijke kunnen gebruiken.
Mijn broertje staat net evan wat dichterbij als de vereniging dus ik gun hem die stoelen met liefde, ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen?
Het bankje mag nog steeds opgehaald worden.

Tuurlijk! Ik haal de stoele uit de lijst.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2008 22:39 #1195412 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Poten
Dan hou ik de poten van de "Motorkaptafel" wel wat langer.............(sta-motor-kap-tafel)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC