Wat is een "goed bod" voor een motorblok B230K met carburateur?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2008 13:39 #1195570
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nieuw ?
Nu ben ik nieuw sgierig 
Heb wel evt belangstelling voor de oude. Gewoon om eens te kijken hoe de boel in elkaar zit. Die van mij doet het en ik ben bang dat ik m dan stuk maak.
Rob

Heb wel evt belangstelling voor de oude. Gewoon om eens te kijken hoe de boel in elkaar zit. Die van mij doet het en ik ben bang dat ik m dan stuk maak.
Rob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2008 14:38 #1195576
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic oude carburateur
Hallo Rob,
De reden om een andere carburateur te kopen is het feit dat nu een verkeerde is gemonteerd en wel een 175CD en ik heb het idee dat de motor daarom soms wat sputtert (soort kleine pufjes/backfire's) en de gaskabel en de kickdownkabel zitten wat vreemd gemonteerd.
Ik dacht dat de auto ook zoop door de verkeerde carburateur maar ik had laatst 87 kilometer gereden op 10 liter benzine dus dat viel me mee.
Wat ik met de 175cd doe weet ik nog niet volgens mij is die nog wel goed dus misschien hou ik hem wel als reserve.
mvg
Marcel
De reden om een andere carburateur te kopen is het feit dat nu een verkeerde is gemonteerd en wel een 175CD en ik heb het idee dat de motor daarom soms wat sputtert (soort kleine pufjes/backfire's) en de gaskabel en de kickdownkabel zitten wat vreemd gemonteerd.
Ik dacht dat de auto ook zoop door de verkeerde carburateur maar ik had laatst 87 kilometer gereden op 10 liter benzine dus dat viel me mee.
Wat ik met de 175cd doe weet ik nog niet volgens mij is die nog wel goed dus misschien hou ik hem wel als reserve.
mvg
Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2008 15:00 #1195578
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nog steeds nieuwsgierig
Waarom heeft iemand een nieuwe 2b5 en waarom wil hij deze verkopen voor 99 euro.
Volvo vraagt er ongeveer 1500 euro voor
Dankjewel Rob
Volvo vraagt er ongeveer 1500 euro voor

Dankjewel Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2008 15:14 #1195580
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarom?
Moderators: Jerry Stam