Peilstok mét, oliedop zonder mayonaise.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Olie verzuurt veel sneller bij korte afstanden (synthetisch of half synthetisch) daarom 1X per jaar verversen ook bij korte afstanden op gas is altijd beter.henk 940LPT schreef : als je LPG rijdt en puur synthetische olie gebruikt word je olie niet zo snel smering. dan moet 3 jaar wel kunnen denk ik. uiteraard afhankelijk van kilometers en "visueel te beoordelen" toestand van de olie.

filterje zou ik wel elke 15K vervangen (bij kleppen stellen en vervangen van ring in olie vuldop)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Hoe zuur mag olie dan worden? Weet je ook de scheikundige samenstelling van deze zuren?okkie92 schreef :
Olie verzuurt veel sneller bij korte afstanden (synthetisch of half synthetisch) daarom 1X per jaar verversen ook bij korte afstanden op gas is altijd beter.henk 940LPT schreef : als je LPG rijdt en puur synthetische olie gebruikt word je olie niet zo snel smering. dan moet 3 jaar wel kunnen denk ik. uiteraard afhankelijk van kilometers en "visueel te beoordelen" toestand van de olie.
filterje zou ik wel elke 15K vervangen (bij kleppen stellen en vervangen van ring in olie vuldop)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Was gisteren wel blij dat we schiphol haalden; daarna meteen verse olie dus ik hoop dat Vlo en ik er weer mooi tegen aan kunnen. Klokkie rond is tenslotte een lange termijn plan

- V700 register
- Nieuw lid
-