760 sedan 1986 in Rijswijk (ben gaan kijken)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2008 00:09 #1190705
door V700 register
Autorijden kost geld. Beknibbelen op de centen roept irritatie op bij leden. Ook bij mij dat geef ik toe. Er wordt elke dag beknibbeld op het werk. Er bestaan bodemprijzen, maar ga er aub niet onder zitten, een bodemprijs is een bodemprijs of zoek dat uit met de verkoper. Kwaliteit kost geld, dat moet worden betaald en redelijke staat moet redelijk betaald.
Laat de prijzen over tussen de koper en verkoper of we dwalen weg tot een prijzen, kopen/bieden site, daar is ebay en marktplaats voor. Daar ben ik wel stellig in.
Robert
Beantwoord door V700 register in topic Belangrijk punt
Een belangrijk punt wat Willem aanhaalt. Voor een dubbeltje op de eerste rang. Dat willen we allemaal wel. Maar wat is het verschil tussen 150Euro voor een 760 met een leeg koelwatervat en 500Euro met een leeg expansievat? Niets. Ze hebben beide een defecte koppakking. Maar wat maatkt dat uit? Kwestie van de koppakking vervangen voor 35 euro per stuk, een weekendje klussen en de motor loopt weer als een zonnetje. Zo gaat dat met die V6-en. Je zult er nog wel meer in moeten steken om een wagen voor 150Euro of 500Euro in goede conditie te krijgen. Die 350Euro staat in geen vergelijking.Willem van Strik lidnr 328 schreef : De prijzen naar beneden praten hebben ze tot vervelens toe gedaan bij de Volvo 300 club, en dat heeft de sfeer in de vereniging daar, zowel als het 300-bestand in het geheel, beslist geen goed gedaan. Laten we daarmee hier dus maar niet beginnen, dat lijkt me geen goed plan.
Autorijden kost geld. Beknibbelen op de centen roept irritatie op bij leden. Ook bij mij dat geef ik toe. Er wordt elke dag beknibbeld op het werk. Er bestaan bodemprijzen, maar ga er aub niet onder zitten, een bodemprijs is een bodemprijs of zoek dat uit met de verkoper. Kwaliteit kost geld, dat moet worden betaald en redelijke staat moet redelijk betaald.
Laat de prijzen over tussen de koper en verkoper of we dwalen weg tot een prijzen, kopen/bieden site, daar is ebay en marktplaats voor. Daar ben ik wel stellig in.
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-02-2008 08:43 #1190715
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeer been.
Het was niet mijn bedoeling iemand tegen het zere been te trappen, mijn excuses als dat toch is gebeurd.
Ik ga er niet nogmaals op in, mijn motivering had ik hierboven al nogmaals genuanceerd.
Ik ga er niet nogmaals op in, mijn motivering had ik hierboven al nogmaals genuanceerd.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-02-2008 16:32 #1190829
door Leon Doensen
Roberts mening is dan ook een 'tikkie' overdone!
En voor de rest, de zon schijnt en het is WEEKEND
Beantwoord door Leon Doensen in topic geen excuses
Eh Bas, imho excuses vind ik persoonlijk overbodig hoor. Ik sluit me helemaal aan bij jouw(bovenstaande) motivering.Baseman schreef : Het was niet mijn bedoeling iemand tegen het zere been te trappen, mijn excuses als dat toch is gebeurd.
Roberts mening is dan ook een 'tikkie' overdone!
En voor de rest, de zon schijnt en het is WEEKEND
Moderators: Jerry Stam