Slopers...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2008 17:18 #1189950
door V700 register
het is al geregeld dus.
verder zou ik niet willen gaan
Beantwoord door V700 register in topic voilá
et VoiláBaseman schreef :
Dat mag dus niet, is tegen de forumregels.Een weblink daarentegen, naar een sloperij of demontagebedrijf is geen punt.Willem van Strik lidnr 328 schreef : - je kan ook als professioneel bedrijf jezelf hier etaleren, via advertenties
het is al geregeld dus.
verder zou ik niet willen gaan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-01-2008 00:39 #1190021
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Sloop
Hallo Volvisti
Er zijn momenteel twee sloopacties geweest (en er staan er twee op stapel). Bij de eerste hebben de broertjes Koiter stevig meegeholpen, bij de tweede hebben de broertjes de sloop georganiseerd. De broertjes zijn (nog?) geen lid.
Rendabel? Tja, ik heb gisteren maar eens een excel-achtig bestandje aangemaakt met de kosten en de baten van de sloop uit Margraten. Ik moet nog het nodige controleren. Maar voorlopig lijkt het erop, dat ik voorlopig nog niet uit de kosten ben.
Groetjes
Mathy
Er zijn momenteel twee sloopacties geweest (en er staan er twee op stapel). Bij de eerste hebben de broertjes Koiter stevig meegeholpen, bij de tweede hebben de broertjes de sloop georganiseerd. De broertjes zijn (nog?) geen lid.
Rendabel? Tja, ik heb gisteren maar eens een excel-achtig bestandje aangemaakt met de kosten en de baten van de sloop uit Margraten. Ik moet nog het nodige controleren. Maar voorlopig lijkt het erop, dat ik voorlopig nog niet uit de kosten ben.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-01-2008 07:57 #1190026
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 5 euro van mij
hopelijk geen druppel op de gloeiende plaat maar het zal je vast niet uit de brand helpen: je krijgt denk ik nog 5 euro van mij. had het eerste bedrag overgemaakt, na het slopen zijn de kosten hoger uitgevallen. had het nog niet overgemaakt omdat ik niet wist of Ad en ik hetzelfde paneeltje bedoelden. ik hoopte dat snel te weten maar het is wat meer op de lange termijn gekomen. ik krijg zaterdag als het goed is de spullen, dus dan zal blijken of jou nog 5 euro schuldig ben.
Moderators: Jerry Stam