Volvo Filmdag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2007 23:28 #1187005
door V700 register
Daarbij komt dat ik helemaal niet film en gewoon voor de fun een camera op mijn dasboard had gezet. (voor mezelf)
Als Rob er wat beelden van gaat gebruiken kan dat.
En misschien gebruikt Rob er helemaal niks van en vindt je later niks terug van deze beelden.
Het was puur om even een indruk te geven.
Zolang we maar lol hebben daar gaat het dus om.
<a href=" media.putfile.com/Volvo-sneakpreview-3 ">Sneakpreview nr. 3 </a>
Beantwoord door V700 register in topic Daarbij
Daarbij komt dat ik helemaal niet film en gewoon voor de fun een camera op mijn dasboard had gezet. (voor mezelf)
Als Rob er wat beelden van gaat gebruiken kan dat.
En misschien gebruikt Rob er helemaal niks van en vindt je later niks terug van deze beelden.
Het was puur om even een indruk te geven.
Zolang we maar lol hebben daar gaat het dus om.
<a href=" media.putfile.com/Volvo-sneakpreview-3 ">Sneakpreview nr. 3 </a>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-12-2007 23:54 #1187009
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk....
zo hoor het. Mooie klassieke muziek erbij, een ode aan een mooie klassieker (too come)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-12-2007 15:56 #1187053
door V700 register
het is leuk voor jezelf dit, maar ik zie alleen maar "ruggen" nu.
Het is als een groepsfoto waar je aan de achterkant staat te fotograferen.
Je kunt er , behoudens een enkel shotje, niet veel mee in deze setting gok ik.
Bovendien zegt het door de beelduitsnede (een totaaltje) niet zoveel, behalve dan dat je aan het rijden bent.
Als je dat wil aantonen: goed gedaan, mooi rustig gefilmd en goed scherp ook op de meeste delen.
Over de muziek zeg ik alleen: het kost net zoveel tijd als de montage van het beeld.
Kijk en luister vooral ook eens naar top gear of een ander BBC programma. Bij de BBC krijg je de muziek titels er bij als je de ondertiteling aan zet.
Vaak kloppen de titels en de teksten van de liedjes ook nog met de beelden. en dat zijn de details die het kloppend maken.
overigens, dit is allemaal opbouwend bedoeld en niet bedoeld als zuur commentaar. Ik begrijp heus dat dit alleen maar testshotjes zijn.
O ja, wees voorzichtig met putfile, die staan (stonden) er om bekend dat ze allerlei spam en popups meesturen.
Beantwoord door V700 register in topic op de rug gefilmd
het is leuk voor jezelf dit, maar ik zie alleen maar "ruggen" nu.
Het is als een groepsfoto waar je aan de achterkant staat te fotograferen.
Je kunt er , behoudens een enkel shotje, niet veel mee in deze setting gok ik.
Bovendien zegt het door de beelduitsnede (een totaaltje) niet zoveel, behalve dan dat je aan het rijden bent.
Als je dat wil aantonen: goed gedaan, mooi rustig gefilmd en goed scherp ook op de meeste delen.
Over de muziek zeg ik alleen: het kost net zoveel tijd als de montage van het beeld.
Kijk en luister vooral ook eens naar top gear of een ander BBC programma. Bij de BBC krijg je de muziek titels er bij als je de ondertiteling aan zet.
Vaak kloppen de titels en de teksten van de liedjes ook nog met de beelden. en dat zijn de details die het kloppend maken.
overigens, dit is allemaal opbouwend bedoeld en niet bedoeld als zuur commentaar. Ik begrijp heus dat dit alleen maar testshotjes zijn.
O ja, wees voorzichtig met putfile, die staan (stonden) er om bekend dat ze allerlei spam en popups meesturen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-12-2007 23:16 #1187330
door Mathy van Nisselroy
Hallo Filmcrew
Zouden jullie toch ervoor kiezen om het wat professioneler aan te pakken, dan is <a href=" cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270198033613 " target="_blank">dit misschien een optie.
Groetjes
Mathy
PS wel snel toe happen, want over 48 uur is ie weg.
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Professioneel
Hallo Filmcrew
Zouden jullie toch ervoor kiezen om het wat professioneler aan te pakken, dan is <a href=" cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270198033613 " target="_blank">dit misschien een optie.
Groetjes
Mathy
PS wel snel toe happen, want over 48 uur is ie weg.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-01-2008 18:43 #1189377
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic voortgang
Vandaag hebben we weer een "brainstormmiddag" gehad om het vervolg van de film door te spreken. Bij deze wil ik nog even m'n complimenten aan Rob maken, gezien de wijze waarop hij dit aanpakt. Bijzonder grote klasse Rob, wat je tot op heden voor elkaar gekregen hebt!
We waren te gast in het gastvrije Huijbergen, in het land van Paul. Natuurlijk was het erg gezellig.
We gaan voor de komende sessies diegenen uitnodigen via PB, die zich destijds hadden aangemeld. Dit doen we de komende filmdagen, zodat we van iedere soort auto een shot hebben. Indien er nog leden zijn die zich willen aanmelden, maar dit nog niet hebben gedaan, stuur mij dan even een PB.
De Film zal ook een rode draad en een verhaal krijgen. Het wordt erg leuk! We kijken nu al uit naar de première.
Wordt vervolgd!
We waren te gast in het gastvrije Huijbergen, in het land van Paul. Natuurlijk was het erg gezellig.
We gaan voor de komende sessies diegenen uitnodigen via PB, die zich destijds hadden aangemeld. Dit doen we de komende filmdagen, zodat we van iedere soort auto een shot hebben. Indien er nog leden zijn die zich willen aanmelden, maar dit nog niet hebben gedaan, stuur mij dan even een PB.
De Film zal ook een rode draad en een verhaal krijgen. Het wordt erg leuk! We kijken nu al uit naar de première.
Wordt vervolgd!
Moderators: Jerry Stam