Kent iemand PF-15-HN

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2007 21:52 #1185417 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Marktplaats?

Hé Boris ! ( Fat Rat)

Op marktplaats staat een 740 Turbo is dat niet wat ? (€ 1250,--) Voor € 900,-- heb je hem ook volgens mij.Maar ik ken de auto niet hoor!!!Als je er chroom op wilt hebben heb ik nog wel wat . Hier zitten wel mistlampen onder en deze is van 1984 met mooie LM velgen ( 10 spaaks)

Ook ik heb een 760 uit 86 gesloopt en deze had al een gat in de bodem van hiet tot gunder !!!!

Ben benieuwd wat het gaat worden! Suc(V)6 met de beslissing,...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2007 23:19 #1185440 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja ik heb ook naar die 740
Ja ik heb ook naar die 740 zitten kijken('84 neem ik aan dat je bedoelt). Maar die heeft geen automaat, allerlei electrisch, pluche enz...
Enuhm Suc(V)6 is niet helemaal aan mij bestaat, ben meer fan van die rooie blokjes.

Maar ga zowiezo zaterdag even kijken bij een 740 turbo estate, met B230FT in Gouda, omdat ik daar toch in de buurt moet zijn. En deze heeft wel eea electrisch.

Maar wil vooral de 760 vanwege alle luxe, en omdat ik die ouwe neus met al dat chroom op een ouwe neus zooooooo mooi vind. Tsja en dan met Turboredblock, dan ben ik gewoon verkocht eigenlijk.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2007 07:46 #1185448 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Turbo

Mocht je toch een 740 turbo willen, dan weet ik er nog een goede te koop.

Carrosserie (sean) is keihard: 1 gaatje (formaat rijksdaalder) in de bodem bij de bestuurder is alles, verder uitsluitend oppervlakkige roestpuntjes. Helaas niet helemaal strak, maar een lepelaar kan daar al aardig verbetering in aanbrengen.

Wel een kale uitvoering: zwengelramen, handmatig schuifdak, zwart halfleer. Kleur antraciet, B200ET, mooie, vrijwel originele auto. Juist geen chroom dus.

Onderstel is aardig aangepakt: hydra's, sportveren, zware stabilisatorstangen.

Prijsidee ligt even onder de zojuist genoemde Turbo. Mocht iemand belangstelling hebben: PB.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC