Meet & Greet & Fotoshoot
- V700 register
- Nieuw lid
-
mij niet uit Dordrecht Breda of bodejodel.
Als we maar even gezellig ongestoord kunnen babbelen.
Moet wel rond 16.00 weer thuis zijn want vrouwtje moet weg.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor de uitnodiging, maar ik had toch ook wel graag even die nieuwe Valk-Toko bekeken. We gebruikten Princeville vroeger na afloop van een Franse vakantie als eerste eetgelegenheid bij terugkomst in Nederland.
Rob K.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
De PB's volgen zodra ik klaar ben met typen...Hans L schreef : ... Natuurlijk maak ik ook graag gebruik van de uitnodiging van bodejodel! Wat mij betreft houden we het daar op. Stuur ff het adres via PB, dan weten we je te vinden.
Rond die tijd komt mijn oma ook, dus dan knikker ik toch iedereen naar buiten...960 estate 1996 schreef : maakt mij niet uit Dordrecht Breda of bodejodel.
Als we maar even gezellig ongestoord kunnen babbelen.
Moet wel rond 16.00 weer thuis zijn want vrouwtje moet weg.
Dat is op de heen of terugweg ook nog goed mogelijk als je een klein beetje omrijdt...R. Korteweg schreef : ... maar ik had toch ook wel graag even die nieuwe Valk-Toko bekeken.
Dus wie komen er op de koffie?
Frits
Hans
Rob?
Siebren?
Als wordt besloten in Breda te babbelen vind ik het ook best hoor, maar ik moet thuisblijven voor mijn kleintjes...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als jullie het plan hebben dan ben ik wel benieuwd.
Ik wil dan ook wel mijn input gaan geven als je dat op prijs stelt.
En als we na januari gaan filmen heb ik mijn <a href=" www.sony.nl/product/CompareProductsFromC...&models=HDR-HC3E " target="_blank">CMOS HD camera ook wel op orde denk ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jeroen schreef :
Ik wil dan ook wel mijn input gaan geven als je dat op prijs stelt.
En als we na januari gaan filmen heb ik mijn <a href=" www.sony.nl/product/CompareProductsFromC...&models=HDR-HC3E " target="_blank">CMOS HD camera ook wel op orde denk ik.
Natuurlijk stellen we je input op prijs!
En naar die camera ben ik zéér benieuwd. HD staat ook op mijn lijstje, maar met alleen het aanschaffen van de camera ben ik er natuurlijk nog niet. Ik spaar dus nog!
Rob K.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Jeroen
bodejodel schreef :
hmmm... goed plan... In verband met de kinderstoeltjes zal dat de achterbak moeten worden. Dat zal ze niet waarderen...Mathy schreef : Gewoon oma op de achterbank parkeren en meenemen.
Je kunt ook eerst voorstellen dat ze op de fietsdrager gaat zitten. Of dat ze zich aan de dakrails vasthoudt. Als je daarna dan de achterbak noemt, zal ze dit als een beter alternatief zien.
BTW als de kids wat ouder zijn, kunnen ze op het extra bankje in de achterbak en oma op de achterbank.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
bodejodel schreef :
ligt op 15 minuten afstand van de eerder genoemde locatie.
rond een uur of 4... Helaas is mijn vrouw tot die tijd weg dus ik ben evengoed aan huis gebonden om op de kids te letten...
Wel kan ik jullie uitnodigen voor een paar stevige koppen koffie en een warme, comfortabele en droge brainstormlocatie in huize bodejodel... Ons landgoed
Voor de deur is ruim voldoende parkeergelegenheid aanwezig. (mits de buren geen verjaardag vieren... dan staat alles vol...)
Het is wel weer even 30 km verder.
ik moet om 16.00 thuis zijn dus moet ik al om 15.15 weg want is toch 40 min rijden.
Bij vd Valk kan ik 15.45 weg en ben ik nog om 16.00 thuis.
Ik hoor wel waar het gaat worden maar mijn voorkeur gaat nu toch uit naar vd Valk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kan pas na de middag weg, ongeveer 13.30 uur, ivm verplichtingen 's morgens in Rotterdam: "Carols aan de Maas" in de Laurenskerk.
De netto vergadertijd wordt idd misschien wat gering zo en in dat geval is Postillon Dordrecht wat praktischer.
Ik pas me aan, maar hoor graag wat anderen ervan vinden.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
eens Rob.
Dan is Postillon Dordrecht wat praktischer.
Ik pas me ook aan, hoor wel waar het we heen gaan.