Meet & Greet & Fotoshoot
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Ik moet me as zaterdag opmaken voor de strijd in Slowakije.
Een redelijk gecompliceerde machine verplaatsen met een ploeg mensen die ik niet ken en niet weet wat ze kunnen.............en die ik niet of nauwelijks kan verstaan..........
En ik wil voor 5 dec. weer thuis zijn!

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ze komt pas ná haar middagslaapje...sdijkstra schreef : @Jeroen: als oma haar middagslaapje doet, kun jij toch wel even langs komen??
hmmm... goed plan... In verband met de kinderstoeltjes zal dat de achterbak moeten worden. Dat zal ze niet waarderen...Mathy schreef : Gewoon oma op de achterbank parkeren en meenemen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wens jullie veel succes
(Oma wilde niet)
maar zou je voor het filmen niet een draaiboek(je) moeten maken?
anyway, als jullie resultaat hebben ben ik ook wel benieuwd of je ook een idee kunt maken voor een filmpje.
Wellicht is het handig omo DAT dan uit te werken, en dan te gaan regelen om te filmen
(Filmen bij voorkeur met mooi* weer )
*mooi kan ook sneeuw of iets anders speciaals zijn natuurlijk !
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Of tijdens die zogenaamde superstorm die ons ongeveer nu zou hebben moeten treffen... (nou, zeg... wat een wind... enorm...)Jeroen schreef : *mooi kan ook sneeuw of iets anders speciaals zijn natuurlijk !
Lijkt me een mooi gezicht, een sliert Volvo's die onverstoord achter elkaar aanrijden terwijl de japanse koekblikjes links en rechts van de weg waaien...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wie komen er nou eigenlijk allemaal?
Naar mijn idee zijn we met z'n vieren: Hans, Frits, Siebren en moi.
Of vergeet ik iemand?
Cees?
Paul?
Rob K.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
rond een uur of 4... Helaas is mijn vrouw tot die tijd weg dus ik ben evengoed aan huis gebonden om op de kids te letten...
Wel kan ik jullie uitnodigen voor een paar stevige koppen koffie en een warme, comfortabele en droge brainstormlocatie in huize bodejodel... Ons landgoed ligt op 15 minuten afstand van de eerder genoemde locatie.
Voor de deur is ruim voldoende parkeergelegenheid aanwezig. (mits de buren geen verjaardag vieren... dan staat alles vol...)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het gaat zaterdag om het feit dat we met elkaar gaan bespreken hoe we de fotoshoot en film dag (middag) willen gaan aanpakken en inkleden.Lokatie is dus nog niet zo van belang, maar ik dacht, we prikken een redelijk makkelijk te vinden lokatie zodat meerdere mensen kunnen komen. ALs dat niet het geval is dan kunnen we ook gewoon dichter bij huis afspreken, en dan ligt het postiljon in Dordt alweer centraler.
Natuurlijk maak ik ook graag gebruik van de uitnodiging van bodejodel! Wat mij betreft houden we het daar op. Stuur ff het adres via PB, dan weten we je te vinden.
Als iemand nog een idee heeft voor het draaiboek, laat het weten!