Het schakelen van de AW43 (jouw auto, mijn auto)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2007 20:21 #1172110 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook voelen schakelen
Mijn AW30/43, schakelt ook niet lekker fris, ik heb nu de S2 solenoid in de bak vervangen omdat ie daar een storingscode (2-2-2 en 2-2-3)op gaf, ook de standmelder is reeds door Estate Services vervangen, ik ben nu bezig met de uitlaat en als dat klaar is moet er nog nieuwe olie in de bak eens kijken of het nu wat beter werkt, overigens heb ik ook het filter in de bak vernieuwd, om er maar zeker van te zijn dat het allemaal goed is, ik moet alleen de koeler nog legen.  Als ik overigens de verschillende bakken vergelijk, ik heb er 1 met een ZF22, 1 met een AW71 en 1 met een AW30/43, dan vind ik persoonlijk dat ze bij AW eens in de leer moeten bij ZF, want die bak schakelt perfect en heeft ook nog eens een dubbele lockup, wat er in resulteert dat als ik met een dikke kar erachter 80 a 90 rijdt hij keurig netjes in z'n drie blijft met lockup, terwijl hij pas bij effe ruim 100 naar z'n vier schakelt, heel anders als de AW die probeert zo snel mogelijk in z'n hoogste versnelling te komen, ik vind dat de zf bak een veel rustiger rijstijl bevorderd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2007 01:47 #1172134 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Data

jsnijder schreef :
Laten we maar eens kijken hoeveel animo er voor het idee van Eric is en dan verzinnen we vast wel iets leuks.

Lijkt me heel leuk, maar de vakantie is een beetje spelbreker, Ik ben van 6 juli tot 20 juli weg, dus voor mij moet het daarna.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-07-2007 01:56 #1060882 door Eric Bakker (GAST)
Het schakelen van de AW43 (jouw auto, mijn auto) is gemaakt door Eric Bakker (GAST)
Hieronder de verplaatste draad over een afspraak om in elkaars auto te rijden, verplaatst dus naar het Clubhuis.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC