Poetsdag 9 juni 2007
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag even een PB indien je klein onderhoud wilt uitvoeren, en of je daar nog onderdelen voor nodig hebt.
Let wel: het is een poetsdag en geen sleuteldag, dus moet het echt gaan om klein onderhoud.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb daar zelf geen speciale hulpmiddelen voor, dus als iemand die ook mee zou kunnen nemen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal mijn Easy Bleed mee nemen.bodejodel schreef : Als iemand me zou willen helpen bij het vervangen van mijn remvloeistof?
Ik heb daar zelf geen speciale hulpmiddelen voor, dus als iemand die ook mee zou kunnen nemen?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Mogen we hier wel zelf de te gebruiken spullen meenemen (remolie) of is het sleuteldagbeleid hier ook van toepassing?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hou het sleuteldagprincipe maar aan.bodejodel schreef : Perfect!
Mogen we hier wel zelf de te gebruiken spullen meenemen (remolie) of is het sleuteldagbeleid hier ook van toepassing?
Eigen gereedschap is perfect, gebruik van gereedschap van het gastbedrijf in overleg met de gastheer.
En ja, het is dan wel zo netjes om de rem-olie bij de gastheer aan te schaffen. (geef het wel even aan hem door zodat er genoeg voorradig is).
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Prima, maar ik weet niet welk bedrijf het is, heb alleen een adres.mderijke schreef : En ja, het is dan wel zo netjes om de rem-olie bij de gastheer aan te schaffen. (geef het wel even aan hem door zodat er genoeg voorradig is).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij is het <a href=" www.selsautos.nl/ " target="_blank">DEZEbodejodel schreef :
Prima, maar ik weet niet welk bedrijf het is, heb alleen een adres.mderijke schreef : En ja, het is dan wel zo netjes om de rem-olie bij de gastheer aan te schaffen. (geef het wel even aan hem door zodat er genoeg voorradig is).
Bij ROUTE staat het adres en telefoonnummer.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alles wat tot en met donderdag aangevraagd wordt kan ik nog regelen bij Sels, later niet meer.
Tevens weet ik nog niet wat hij met de uren van de monteur wil. Ik zal dit nog even overleggen. Had dit vandaag willen doen, maar is niet gelukt.
De kosten zijn als volgt:
- restylen kost € 35,- per deuk, inclusief het monteren en demonteren van onderdelen en inclusief eventueel tectyleren. Gemiddeld is hij ongeveer een half uur per deuk bezig. Als dit korter is zal hij hiermee rekening houden. Ik heb afgesproken dat hij zelf een prijs maakt met de eigenaar van de auto. Dit is dus tussen de eigenaar en hem. V700vereniging zit hier dus niet tussen. Hij zal de prijs vooraf noemen, zodat je dit kunt bespreken met hem, en ook weet waar je aan toe bent. Hij kan alleen contant afrekenen. Hou hier dus rekening mee. Doet hij meerdere deuken, dan zal hij een totaalprijs maken per auto.
- De poetsmiddelen kosten tussen de € 7.50 en € 17.50 per soort. Polish kost € 10,-. Velgenreiniger kost € 17,50. Dit schijnt wel superspul te zijn. Dit zal hij ook demonstreren. Poestlappen heeft hij ook ij zich. Machines zelf meenemen. Hij geeft wel aan dat de "gamma" machines niet goed zijn. Hij neemt zelf machines mee maar zal deze alleen zelf hanteren. Hij geeft adviezen over polijsten, en het is mogelijk dat hij een stuk kan doen aan je auto. Spreek wel af van te voren of dit wat kost. ALs het beperkt blijft dan zal dat niet. Hij is heel duidelijk over het zelf polijsten met "goedkope" apparatuur: afblijven. Ook dit zal hij in z'n demonstratie meenemen. De poetsmiddelen die hij heeft zijn zeer geschikt om ook door een poetsdoek gehanteerd te worden. Machine is dus niet noodzakelijk, alleen voor het "grotere" werk. Het poetsbedrijf zal hierover advies op maat geven gedurende de dag.
Het poetsbedrijf zal de hele dag aanwezig zijn en rondlopen voor advies. Tevens zijn de middelen te koop bij hem. Graag ook contant afrekenen. Hij neemt geen briefjes van 50,- aan. Graag dus gepast betalen. Hij heeft hier in het verleden namelijk een slechte ervaring mee (overval bij vertrek).
Zorg dat je met een schone en droge auto komt (ze geven geen regen op dus dat moet lukken). Er is een mogelijkheid de auto te wassen (50 meter naast het bedrijf zijn wasboxen), maar het poetsbedrijf gaf aan dat je het beste resultaat krijgt als de auto goed droog is. Aan u de keus. Als je besluit de auto daar te wassen, is het dus het beste de auto eerst goed te laten drogen, alvorens te beginnen met poetsen.
Verdere kosten zijn er niet. Tenzij je nog klein onderhoud uit wil voeren. Natuurlijk wordt iedereen geacht een goed humeur mee te nemen.
Als er nog vragen zijn, stuur gerust een PB!