Poetsdag 9 juni 2007
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Misschien even de openingspost aanpassen... daar staat nog dat het in sliedrecht is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je staat er bij. Tevens lokatie aangepast (scherp!).bodejodel schreef : Ik ben er ook bij.
Misschien even de openingspost aanpassen... daar staat nog dat het in sliedrecht is.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Gaan we voor die interieurreparaties en deukjes de volle mep betalen of geld er nu een groepskorting?
Erik de Bree heeft dacht ik ook een dergelijk deukjes-en-plekjes-reparatiebedrijf? Is hij ook gevraagd?
- V700 register
- Nieuw lid
-
En tuurlijk hadden we Erik benaderd.
Maar voor de laatste gegevens moet je bij Hans L zijn.
tot op de poetsdag.
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Komende week maak ik de laatste afspreken qua kosten. Deze zullen dan op de site kenbaar worden gemaakt. Uiteraard ga ik trachten dit voor ons cluppie zo goedkoop mogelijk te laten uitpakken.
Het evenement mag van mij twee of drie keer per jaar terugkomen, op verschillende plekken in het land, zodat een ieder de mogelijkheid heeft er naar toe te gaan.
Tot zover de update. Gezien de aanmeldingen wordt het een gezellige boel!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik heb ook aangegeven dat ik wat interieur en exterieur reparaties zou willen laten uitvoeren, maar niet voor de volle mep. Dat geld kan ik dan voorlopig beter in wat technische probleempjes steken.
Heb een klein deukje vlak achter het rechter voor knipperlicht en er is vermoedelijk een carcit en een navigatiesysteem gemonteerd geweest.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben voornemens daar via markplaats een tent te kopen en ik woon in Spijkenisse vandaar.
Tot horens ol mails
aart