780 diesel in belgië, Afgeblazen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2007 22:46 #1162606 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic het is geen enkel probleem.
Gewoon op zoek naar het volgende object voor onderdelen. Ooit komt er één voorbij. Geduld is nog altijd een schone zaak.
Ik had bij het eerste contact reeds aangegeven max € 1.250, waarop hij aangaf, kom maar kijken dan. Daarom gegaan, en het is altijd leuk, zo'n sleutel object, ook al is het uit elkaar halen.
Blijkbaar vond hij het te weinig, maar eerlijk is eerlijk: de auto is echt niet meer waard. Daarom geen probleem dat hij afhaakt, een dergelijke auto te duur kopen is gewoon niet leuk meer.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-04-2007 09:09 #1162774 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Maar foto's van de
Maar foto's van de belangrijkste plaatsen die je voor een aankoop (met doel restauratie) moet nemen ontbreken.
Hoe is de staat van de raamsponningen, hoe zijn de hoeken in de rand van de kofferbak, onder de afwateringsgaten van het achterraam? Hoe zijn de zijramen, er is maar van een kant een foto, daar zit ook een belangrijke roestbron.
Afgaande op de foto's van dit exemplaar vind ik het niet zo'n verloren zaak, ik heb beslist exemplaren gezien die veel slechter waren dan deze lijkt. Afslaan van een bod van 1000 lijkt me dan ook niet onterecht.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC