960
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2018 20:23 #1108320
door V700 register
960 is gemaakt door V700 register
Opgelost
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2018 20:29 #1449619
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic https://www.youtube.com/watch
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2018 05:05 #1449637
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Zwarte bougies is rijke
Zwarte bougies is rijke verbranding, of olie die mee verbrandt. Gezien je eerdere probleem met matige contacten: heb je de massa-afschakeling van de injectoren al nagelopen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Reinier Verbeek
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 97
09-10-2018 09:27 #1449640
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic Het lijkt mij ook electrisch/ontsteking?
Als er meer stroom gaat lopen, trekt hij het niet?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-10-2018 09:54 #1449641
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wat bedoel je hier precies
wat bedoel je hier precies mee? meer stroom gaat lopen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Reinier Verbeek
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 97
09-10-2018 12:36 #1449653
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic hogere toeren, meer ontstekingen per seconde, meer stroom
Denk ik? Als een verbinding in de stroomkring wat corrosie heeft kan dit het effect zijn. Kan bij de stroom, maar zelfs eerder bij de aarde kant van de ontsteking.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2018 20:18 #1449731
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niks opgeschoten
Ik ben weer op onderzoek uit geweest met jullie tips.
2 massa punten op het inlaatspruitstuk losgehad schuurpapier er over ingespoten met contactspray en terug geplaatst. geen verschil
alle stekkers injectoren losgehad ingespoten geen verschil.
stekker lambda losgehad en ingespoten
stekker termokoppel uitlaat ingespoten
bobine uitgewisseld met andere. geen verschil
grote stekkers die links en rechts boven in de motorruimte zitten losgehad en ingespoten
andere ontstekingsmodule geprobeert. geen verschil
toen heb ik met een oude bandendruk meter de brandstofdruk gemeten op de rail. wss niet heel naukeuring maar hij gaf 2.5bar aan is dit aan de lage kant?
dingen die ik nu nog verdenk
lambda meter? hoe kan ik dit checken
lmm, als ik de stekker er af haal verranderd het probleem niet maar lijkt me wel een probleem wat hier vandaan kan komen.
Brandstofpomp druk misschien te laag of probleem met de opvoerpomp in de tank. hoe is dit te checken.
tevens heb ik het idee dat de auto de laatste tijd erg veel verbruikte dus misschien wijst dit ook op de lambda meter.
2 massa punten op het inlaatspruitstuk losgehad schuurpapier er over ingespoten met contactspray en terug geplaatst. geen verschil
alle stekkers injectoren losgehad ingespoten geen verschil.
stekker lambda losgehad en ingespoten
stekker termokoppel uitlaat ingespoten
bobine uitgewisseld met andere. geen verschil
grote stekkers die links en rechts boven in de motorruimte zitten losgehad en ingespoten
andere ontstekingsmodule geprobeert. geen verschil
toen heb ik met een oude bandendruk meter de brandstofdruk gemeten op de rail. wss niet heel naukeuring maar hij gaf 2.5bar aan is dit aan de lage kant?
dingen die ik nu nog verdenk
lambda meter? hoe kan ik dit checken
lmm, als ik de stekker er af haal verranderd het probleem niet maar lijkt me wel een probleem wat hier vandaan kan komen.
Brandstofpomp druk misschien te laag of probleem met de opvoerpomp in de tank. hoe is dit te checken.
tevens heb ik het idee dat de auto de laatste tijd erg veel verbruikte dus misschien wijst dit ook op de lambda meter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2018 02:36 #1449741
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Lijkt me een erg hoge druk op
Lijkt me een erg hoge druk op de rail, als je NA de drukregelaar hebt gemeten. Zo uit het hoofd hoort dat rond de 1 bar (over)druk te zijn. Dat zou de zwarte bougies wel verklaren.
Voor de volle druk van de pomp is het weer wat aan de lage kant: daar verwacht ik ergens tussen de drie en vier bar.
Voor de volle druk van de pomp is het weer wat aan de lage kant: daar verwacht ik ergens tussen de drie en vier bar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 4
12-10-2018 08:13 #1449744
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Loop
Naar het geluid op de video te oordelen loopt de motor wel regelmatig maar erg rauw.
Het lijkt wel eens diesel,terwijl deze motoren fluister stil zijn.
Kan het niet aan de hydraulische kleppen liggen.
Die openen en sluiten zo te horen niet nauwkeurig.
Dat geeft een slechte cylindervulling en een slechte verbranding.
Het lijkt wel eens diesel,terwijl deze motoren fluister stil zijn.
Kan het niet aan de hydraulische kleppen liggen.
Die openen en sluiten zo te horen niet nauwkeurig.
Dat geeft een slechte cylindervulling en een slechte verbranding.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-10-2018 09:39 #1449751
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic 2,5 bar is te laag, zou 3
2,5 bar is te laag, zou 3 moeten zijn.
Hoe heb je deze druk gemeten?
Met losgenomen onderdrukslang of slang laten zitten?
Hoe heb je deze druk gemeten?
Met losgenomen onderdrukslang of slang laten zitten?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam





