radiator
- V700 register
- Nieuw lid
-
vandaag toch maar eens onder de auto gekeken !
zag dat er op een hoek van de radiator druppels gingen.
denk dat mijn radiator lekt
ook is mijn koelvloeistof leeg !
iemand een tip?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
vullen weer ff
wat zijn ongeveer de kosten hiervoor
en is het een klusje wat zelf te doen is??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- LJ
-
- Senior lid
-
- Berichten: 57
Of je er mee door kan rijden ligt maar net aan hoe lek het ding is. Als het reservoir leeg is impliceert dat óf dat je nooit je reservoir checked, óf dat de radiator erg snel lekt. Vullen en dan het reservoir met een haviksoog in de gaten houden.
1800S '67
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Als je een automaat hebt, kan het even lastig zijn met vastzittende oliekoeler leidingen. Er zit een oliekoeler in de radiator voor de automaat en die lust vaak door naar een extra kleine oliekoeler voor de radiator. Als je toch bezig bent ook even de slangen wisselen maar (en het KVS reservoir) indien van toepassing
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
het is de radiator die het meest tegen het blok aan zit,
waar de fan op zit
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
welke is nu de juiste?
voor mijn 2.3 T handgeschakelde en met acc
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
8603853 kan ook, dan zitten er alleen extra aansluitingen voor automaatoliekoeling aan. Maar past wel gewoon (zit er bij mijn handgeschakelde 98-er ook in).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een bak of een oude krant eronder leggen en je weet of hij erg lek is.
Een warme motor lekt natuurlijk harder dan een koude,je hebt met een warme motor immers druk opgebouwd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Is dit de radiator of de intercooler? Volgens mij is de eerste zwart en de tweede zilverkleurig, maar ik kan me vergissen.niba940 schreef : het is de radiator die het meest tegen het blok aan zit, waar de fan op zit
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.