Slecht lopende 760 Turbo Intercooler, iets met ontsteking? OPGELOST
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rob Hiemstra schreef : Heb eens bij de 744 gehad dat ie beroerd liep. Als je de bougie kabel van cilinder 2 eraf trok veranderde er niets aan de motor loop. Vogels heeft er toen met een plantenspuit met remmenreiniger op gespoten en dat maakte wel veel uit. Je hoorde het slurpen. Pakking vervangen en probleem opgelost.
Rob
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
ldoensen schreef : Ik zie nergens of je het relais wat de injectoren aanstuurt al hebt vervangen. Dat relais heeft dezelfde kuren als het brandstofrelais(slechte solderingen).Relais zit links (of rechts) tegen de veerpoot.
Succes!
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Ken je niemand in de buurt met een B2** motor? bobines zijn bijna allemaal hetzelfde. FF uitwisselen, dan weet je zo meer. Eindtrap eerst ff nummer vergelijken. die zijn bij de ouderen met LH2.2 en EZK? anders dan bij de LH2.4 met EZK116.Ik heb nog zo'n ouder type ergens liggen maar weet niet of je in de buurt woont.
Grtz, Daniel.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Maar waar woon je?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik woon in Zeist. Zou top zijn als ik wat kan testen met spullen omruilen. Ik heb pas vrijdag weer tijd.dank Igo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had de verdeelkap ook al eens omgewisseld in mijn zoektocht naar het probleem, maar toen nog niet de rotor en er was toen geen effect. Nu een oude verdeelkap er op en ze liep weer op 4 pittjes. Ik was nog niet helemaal tevreden dus ook de nieuw gekochte (Beru) bougies er uit en de oude originele volvo bougies. Wat een verschil, ze loopt nu weer prachtig.
Leon dank voor de spullen die ik van je overgenomen heb, perfect voor reserve. uiteindelijk had ik het nu niet nodig. Timmen jij ook dank en ook de anderen voor het meedenken.
Ik heb weer wat geleerd, maar dit had ik niet verwacht. Ik zal de verdeelkap ooit eens analyseren. Wil wel weten wat er nou fout aan is? ben potver 2 weken verder met zoeken en spullen halen/uitwisselen.
igo
- V700 register
- Nieuw lid
-