Koelsysteem vullen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-08-2014 09:56 #1409565 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat
Dat is altijd een verstandige optie, zeker met de B204 blokken waar je niet op elke straathoek over struikelt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-08-2014 11:48 #1409568 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pas gedaan
Afgelopen winter de kachelradiateur vervangen van mijn 940LPT en dat is best een klusje. Allemaal best te doen, maar kost veel tijd. Zoek even op Brickboard naar de fotobeschrijving, heel handig. Eigenlijk is er maar één boutje wat erg slecht bereikbaar is. Klein rateltje met wat verlengstukken en het lukt wel. Ik heb voor het vervangen van de kachel niet eerst al het koelwater afgetapt. Los van het verouderen van de anti-corrosie dopes zijn de meningen verdeeld over het verversen van oude KVS ivm "opgeloste" lucht.
Ik heb onlangs ook een laag niveau verklikker ingebouwd. 15 minuten werk alst je het lampje van het ruitesproeierniveau opoffert. Eenvoudig de bedrading van de KVS sensor naar voren trekken en boven het  RSV tankje aansluiten op de connector van het RSV niveau schakelaar. Wel onthouden dat het RVS lampje op het dashboard nu dus eigenlijk een KVS niveau alarm is geworden!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC