Korte vraag over de brandstofvulslang

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2013 19:32 #1396329 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vulslang lek
De vulslang is vermoedelijk lek, laat elke keer na het tanken een plas benzine achter.
Zo haal ik natuurlijk nooit 1:10!.
Van de week met ideale omstandigheden even prutsen, gelukkig familielid met slanke armen en ranke vingertjes.

@leidsekade Top voor de illustratie. Volgens plaatje gaat dan nr. 9 op 15/16 of kijk ik verkeerd?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2013 23:27 #1396358 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Multilink
Hallo Volvisti
Even voor de duidelijkheid, de tank op de foto is de tank die bij een multilink as hoort.  Maar de vulslang en veel andere spullen zijn zo te zien hetzelfde.
groetjes
Mathy

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
31-10-2013 00:13 #1396365 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Misschien is het wat anders!

940-SE schreef : De vulslang is vermoedelijk lek, laat elke keer na het tanken een plas benzine achter.
Zo haal ik natuurlijk nooit 1:10!.
Van de week met ideale omstandigheden even prutsen, gelukkig familielid met slanke armen en ranke vingertjes.

@leidsekade Top voor de illustratie. Volgens plaatje gaat dan nr. 9 op 15/16 of kijk ik verkeerd?

Daar zou ik niet van uit gaan.
Vaak komt het voor dat, als de pomp is vervangen, de vlotterunit niet goed gemonteerd is en het afsluitrubber of keerring niet afsluit.
Ik heb ook een keer een dergelijke wagen gehad. Lekte als ie meer als 3/4 vol zat.
Mij stoorde het nooit omdat ik op LPG reed en de tank alleen op de terugweg uit Zwitserland in de winter volgooide en ook gelijk leegreed. Misschien dat ik een paar liter verloor.
Nooit druk om gemaakt.

Maar als je een benzine wagen hebt is het niet handig.

Dus eerst goed vaststellen waar ie echt lekt.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC