Helaas, hij doet het niet meer :-( UPDATE hij doet het weer)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-08-2013 23:43 #1391511
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klinkt bekend. Starten was
Klinkt bekend.
Starten was bij mij ook een probleem.
Stappen die ik gedaan heb:
Vonk versterker gewisseld, bougies elektrode afstand na gemeten en gesteld.
Rotor en rotor kap vervangen, en ja , loopt op rem reiniger maar, dat spul brand bijna vanzelf. Maar aanslaan is wat anders.
Heb je een 5e injector? De startinjector?
Injectoren goed verklaren omdat ie wel op remreiniger loopt snap ik niet.
Starten is toch meer kritisch dan lopen.
Lopen met alleen de pomp onder de stoel is geen probleem, deed ie bij mij best aardig.
De stekker van de intank pomp zit op de wielkast van het linker achterwiel, daar kun je de stroom meten. Zijn een rose en witte draad. Ik zie die stekker als ik langs het scharnier van de kofferbak door het plastic heen kijkt.
Evt kun je de leiding voor de pomp onder de stoel even los maken en auto op contact zetten, wel iets onder de auto, maar dan moet je benzine zien lopen. (Is wel een klieder oplossing)
Als je de druk regelaar op de injector rail los maakt, dan moet daar benzine uit komen, pas op kan ook kliederen worden.
Ow en ps
Starten testen terwijl je nog niet thuis bent is minder slim
Starten was bij mij ook een probleem.
Stappen die ik gedaan heb:
Vonk versterker gewisseld, bougies elektrode afstand na gemeten en gesteld.
Rotor en rotor kap vervangen, en ja , loopt op rem reiniger maar, dat spul brand bijna vanzelf. Maar aanslaan is wat anders.
Heb je een 5e injector? De startinjector?
Injectoren goed verklaren omdat ie wel op remreiniger loopt snap ik niet.
Starten is toch meer kritisch dan lopen.
Lopen met alleen de pomp onder de stoel is geen probleem, deed ie bij mij best aardig.
De stekker van de intank pomp zit op de wielkast van het linker achterwiel, daar kun je de stroom meten. Zijn een rose en witte draad. Ik zie die stekker als ik langs het scharnier van de kofferbak door het plastic heen kijkt.
Evt kun je de leiding voor de pomp onder de stoel even los maken en auto op contact zetten, wel iets onder de auto, maar dan moet je benzine zien lopen. (Is wel een klieder oplossing)
Als je de druk regelaar op de injector rail los maakt, dan moet daar benzine uit komen, pas op kan ook kliederen worden.
Ow en ps

Starten testen terwijl je nog niet thuis bent is minder slim

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-08-2013 00:12 #1391513
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ezk
amerigo wilde eens niet starten toen d ezk stuk was.Aanslepen en ie deed het wel, en prima! met 24 volt op het circuit kreeg de anwb kemnook asn .
werkende ezk , vonkversterker/bobine/relais/ecu heb ik nog liggen, kun je zo krijgen/uitproberen! goede 940 sedan wil ik nog steeds ruilen voor goede 740 estate!
groet
werkende ezk , vonkversterker/bobine/relais/ecu heb ik nog liggen, kun je zo krijgen/uitproberen! goede 940 sedan wil ik nog steeds ruilen voor goede 740 estate!
groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-08-2013 00:18 #1391515
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uitsluiten van probleem door
Uitsluiten van probleem door uitwisselen inderdaad.
Overigens, als je de stekker van de pomp onder de stoel los haalt hoor je de pomp in de tank , als ie goed is.
Ook zonder deze stekker los, met je oor op de plastic tank hoor je die pomp in de tank ook hoor.
Overigens, als je de stekker van de pomp onder de stoel los haalt hoor je de pomp in de tank , als ie goed is.
Ook zonder deze stekker los, met je oor op de plastic tank hoor je die pomp in de tank ook hoor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-08-2013 18:15 #1391552
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic HIJ DOET HET WEER!!!!
Ik
HIJ DOET HET WEER!!!!
Ik dacht dat het brandstofrelais geen functie had omdat de pomp direct op de accu zat aangesloten.
Nu blijkt dat de draad naar de pomp gewikkeld zit om het relaispootje. Nieuw relais gemonteerd, draadje weer aangesloten op de pool van het relais en starten lopen. En meerdere malen achter elkaar.
Voor alle zekerheid EZK van Rudiger gehad dan heb ik die nu maar alvast liggen.
Bij Rudiger de olie ververst en een door mij gereviseerde visco koppeling gemonteerd dus Rudiger rijd weer een stuk zuiniger.
Ik dacht dat het brandstofrelais geen functie had omdat de pomp direct op de accu zat aangesloten.
Nu blijkt dat de draad naar de pomp gewikkeld zit om het relaispootje. Nieuw relais gemonteerd, draadje weer aangesloten op de pool van het relais en starten lopen. En meerdere malen achter elkaar.
Voor alle zekerheid EZK van Rudiger gehad dan heb ik die nu maar alvast liggen.
Bij Rudiger de olie ververst en een door mij gereviseerde visco koppeling gemonteerd dus Rudiger rijd weer een stuk zuiniger.
Moderators: Jerry Stam