Montage nieuwe radiator V90 / 960II
- André Struis
- Nieuw lid
-
Jammer voor de "care" jongens.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Neem aan dat het nog de eerste radiateur van je mooie v90 was die erin zat. Is toch een hoop geld, een nieuwe. Ondanks je negatieve ervaring aldaar, moet je dit toch als een klein goedmakertje/voordeeltje zien...,of niet ? Af en toe je `hoofd stoten` hoort erbij, breek me de bek daarover maar niet open.
Inmiddels al een kinderbankje achterin voor de kids? Moet je wel snel zijn, ze zijn zo 120 cm +.... , dit jaar alweer naar groep 8!
- André Struis
- Nieuw lid
-
€ 75,- eigen risico betalen voor een ruitje van € 35,-, verzekering keert gewoon het 5 voudige uit.....................
Lease maatschappijen; hebben de gore moet om gewoon standaard 10% van het gefactureerde bedrag af te trekken, betalen veel te laat, heb je je BTW al af gedragen...........met alle gedonder van dien....
En de regering die gasten (banken = verzekeringen & lease maatschappijen) maar helpen...........op mijn kosten.
DUS; moet de factuur naar een lease of financierings maatschappij; ZOEK LEKKER EEN ANDER!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
mijn verzekeraar had al betaald en laat aan mij weten wat ze uitkeren (en verhaald hebben / gaan verhalen). Tot op heden heb ik nog geen additionele factuur gezien en indien wel, zal ik er wat van zeggen uiteraard.henk 940LPT schreef : Zouden die jongens zo zielig zijn? Ik heb van mijn ouders gehoord dat men bij Care vroeg of het verzekeringswerk of particulier was. Voor de verzekering rekenden ze een hoger tarief, wat wij met zn allen weer betalen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
tuurlijk is het een voordeeltje, een (financieel) voordeel zelfs, maar wat nou als mijn vrouw op de snelweg had gereden met de kinderen achterin en de loszittende accu-pool werkelijk los was geschoten (ipv bij mij op de parkeerplaats voordat ik wilde gaan rijden)? Moet er niet aan denken qua veiligheid en ook niet de rest (koeling, etc) - het is geen diesel. Bovendien ben ik wel aardig wat tijd kwijt geweest met halen, brengen, wachten, etc.geejee schreef : @ Martijn
, dit jaar alweer naar groep 8!
Neem aan dat het nog de eerste radiateur van je mooie v90 was die erin zat. Is toch een hoop geld, een nieuwe. Ondanks je negatieve ervaring aldaar, moet je dit toch als een klein goedmakertje/voordeeltje zien...,of niet ? Af en toe je `hoofd stoten` hoort erbij, breek me de bek daarover maar niet open.
Inmiddels al een kinderbankje achterin voor de kids? Moet je wel snel zijn, ze zijn zo 120 cm +....
Maar goed, een nieuwe radiator is zeker erg fijn en verder lijkt het allemaal goed en vast te zitten, ook de bumper...
Jouw achterbankje paste helaas niet (zie eerdere pb) en een alternatief is er niet. Dan maar geen F-jes voetjesbalteam achterin

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
@geejee: Is dit de kinderbank die van Roger Smeets komt, een tussenstop heeft gemaakt bij mij en toen door Siang Phoa bij jou terecht is gekomen?
@Martijn: Als het inderdaad om die bank gaat, dan moet ie passen, tenzij je een gastank in de ruimte voor het reservewiel hebt liggen.
groetjes
Mathy
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Klopt, maar die meid is al ver boven de 1.20 m1. Ik vond het niet meer verantwoord naar uitwedstrijden van OVVO met 6 kids van gemiddeld 10/11 jaar aan boord.
Dus dacht ik meteen aan Jerry voor zijn 2 kids. Echter deze was reeds voorzien. Vervolgens had Jerry hem toch uitgebouwd en meegenomen (met een extra rugleuningkje), voor een kennisje. Dat bleek dus een 2 serie te zijn die voor zijn deur kwam rijden... . Vervolgens heeft Jerry getracht hem in de v90 van Martijn te bouwen. Paste ook niet. (i.d.d. door de gasinbouw). Toen is ie volgens mij bij Jan Willem (?) gekomen. (weet ik niet zeker). Wat ik wel weet dat Jerry er belangeloos een hoop werk mee heeft gehad en het bankje uiteindelijk toch pro deo een goede bestemming heeft gekregen. Vlag uit a/d Leidsekade! Leuke dingen zijn dit binnen de vereniging...
(overigens had/heeft Jerry hierover op het forum zijn ervaringen beschreven.. )