B234F ipv een B200F
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Ja dat kan zomaar.
Volgens mij zijn beide koppen, allebei 531 koppen en hoef je de kop niet eens om te wissellen.
Wil je per-se Natrium gevulde kleppen hebben, dan kan je de kop omwissellen of zulke kleppen in je oude laten zetten. Zonder Natrium kleppen gaat het ook hoor.
Je kan het Turbo spul (uitlaat/inlaat spruit en turbo..etc..) gewoon op je huidige kop schroeven.
ECU en EZK omwissellen (en injectoren en luchtmassameter ook!) en rijden maar.
De "die-hard" tuners zullen het misschien niet helemaal met me eens zijn, maar het kan.
Wil je het "Volgens de regels doen" dan wissel je het complete blok om.
Het kan zijn, dat het originele B200FT Onderblok, zuigersproeiers heeft. Dit om "kantelende zuigers" "tegen te gaan".
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
gerryberrie schreef : Haha. Nou snap ik hem.
Ja dat kan zomaar.
Volgens mij zijn beide koppen, allebei 531 koppen en hoef je de kop niet eens om te wissellen.
Wil je per-se Natrium gevulde kleppen hebben, dan kan je de kop omwissellen of zulke kleppen in je oude laten zetten. Zonder Natrium kleppen gaat het ook hoor.
Je kan het Turbo spul (uitlaat/inlaat spruit en turbo..etc..) gewoon op je huidige kop schroeven.
ECU en EZK omwissellen (en injectoren en luchtmassameter ook!) en rijden maar.
De "die-hard" tuners zullen het misschien niet helemaal met me eens zijn, maar het kan.
Wil je het "Volgens de regels doen" dan wissel je het complete blok om.
Het kan zijn, dat het originele B200FT Onderblok, zuigersproeiers heeft. Dit om "kantelende zuigers" "tegen te gaan".
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mag ik hier een nieuwe forum discussie van maken?
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Van mij mag dat gerust hoor.Stefan940 schreef : Hallo Gerben,
Mag ik hier een nieuwe forum discussie van maken?
Groeten,Gerben