iemand enig idee wat er nu weer aan de hand is ?
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
26-11-2012 22:31 #1374084
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Tja
Dan zou ik toch maar beginnen met die pomp te vervangen.
Daar begint immers alles.
De nadrukkelijk benoemde zwakste schakel heb je nu al vooraan in het proces.
De rest is dan verder onzinnig om te gaan bespreken.
Daar begint immers alles.
De nadrukkelijk benoemde zwakste schakel heb je nu al vooraan in het proces.
De rest is dan verder onzinnig om te gaan bespreken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2012 22:37 #1374085
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hmja, vind het vreemd
ik zou verwachten dat op de snelweg de vraag naar benzine hoger is dan op de parkeerplaats en dat dus ook daar eerder zich problemen zouden moeten voordoen...
kan het plotse verschijnen van dit probleem er aan liggen dat ik nu 2 weken met een rijker mengsel rond rijdt dan eerst en er dus meer benzine gevraag moet worden in alle omstandigheden of staat de pomp nu gewoon op het randje van overlijden en zijn dit de laatste stuiptrekkingen ?
zal morgen toch maar alvast een pomp bestellen.
kan het plotse verschijnen van dit probleem er aan liggen dat ik nu 2 weken met een rijker mengsel rond rijdt dan eerst en er dus meer benzine gevraag moet worden in alle omstandigheden of staat de pomp nu gewoon op het randje van overlijden en zijn dit de laatste stuiptrekkingen ?
zal morgen toch maar alvast een pomp bestellen.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2012 22:43 #1374086
door Gerben Mol
Bij stationair lopen is er weinig vraag en is de druk het hoogst in de injector-rail en heeft de pomp de meeste "tegendruk". (Bij stationair draaien vraagt de pomp ook de meeste amperages)
Groeten,Gerben
Beantwoord door Gerben Mol in topic Klopt
Klopt en door die hogere vraag is de brandstofdruk in de injector-rail lager en hoeft de pomp minder hard te drukken.volvoviking schreef : ik zou verwachten dat op de snelweg de vraag naar benzine hoger is dan op de parkeerplaats
Bij stationair lopen is er weinig vraag en is de druk het hoogst in de injector-rail en heeft de pomp de meeste "tegendruk". (Bij stationair draaien vraagt de pomp ook de meeste amperages)
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2012 22:53 #1374088
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic beetje dom van me
dat ik daar inderdaad niet aan gedacht heb...
img242.imageshack.us/img242/4424/ohoq9.jpg
img242.imageshack.us/img242/4424/ohoq9.jpg
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2012 18:01 #1374137
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic even
Even aanhaken omdat mij iets niet duidelijk is,
De pomp in de Tank is toch een "opvoerpomp" en die onder je stoel hangt is er voor om de bende op druk te zetten toch? dan zou ik het eerst eens zoeken in de pomp die onder de auto hangt, als die er namelijk mee kapt krijgt hij geen peut meer omdat de doorgang word geblokeerd door een stilstaande pomp(even mijn logische gedachte hoor).
Laatste weken is het wel erg vochtig aan het worden en veel modder/zand/klei en ander spul op de weg,
Mijn idee: bekijk je bekabeling eens van je pomp onder de stoel, hoe ziet die er uit en zijn de stekkers droog en schoon?
Dat het relais voet in het verleden is doorgebrand heeft een reden, Sluiting! ergens in dat traject, en we weten allemaal dat electra en water nou niet echt de beste maatjes van elkaar zijn.
Je zij dat je die pomp al hebt liggen, wissel die als eerste even want als die pomp "zwaar" loopt krijgt zijn aanvoerder het ook erg moeilijk!.
Tom.
De pomp in de Tank is toch een "opvoerpomp" en die onder je stoel hangt is er voor om de bende op druk te zetten toch? dan zou ik het eerst eens zoeken in de pomp die onder de auto hangt, als die er namelijk mee kapt krijgt hij geen peut meer omdat de doorgang word geblokeerd door een stilstaande pomp(even mijn logische gedachte hoor).
Laatste weken is het wel erg vochtig aan het worden en veel modder/zand/klei en ander spul op de weg,
Mijn idee: bekijk je bekabeling eens van je pomp onder de stoel, hoe ziet die er uit en zijn de stekkers droog en schoon?
Dat het relais voet in het verleden is doorgebrand heeft een reden, Sluiting! ergens in dat traject, en we weten allemaal dat electra en water nou niet echt de beste maatjes van elkaar zijn.
Je zij dat je die pomp al hebt liggen, wissel die als eerste even want als die pomp "zwaar" loopt krijgt zijn aanvoerder het ook erg moeilijk!.
Tom.
Moderators: Jerry Stam