740 b230k

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-11-2012 16:10 #1374343 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beter
De 2B5 (2B7) zijn in princiepe betere carburateurs, met voelbaar meer power.
Verbruik zal ook gunstiger zijn.
Echter door hun constructie slijten ze sneller en zijn ze moeilijker af te stellen.
Vind maar eens een goede en een goede/juiste revisie zal ook het nodige kosten
 
De bekende enkel venturi 'bromfiets' carburateurs zijn wel veel robuuster.
 
Mocht de MRB vrijstelling verdwijnen dan gaat de LPG eraf en komt er ook
een simpelere carburateur op. De 2B5 zal behoorlijk aangetast zijn door de LPG.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-08-2013 13:07 #1391525 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 740 GL 2300 carburator
Hey Bruno,
 
berichtje hier uit België. Ik heb nog geen 740, maar heb wel een identieke aan de jouwe op het oog. Heb je al gegevens verzameld over het verbruik en de werking,
of heb je er nog niet mee gereden voor hij oldtimer wordt?
 
Vriendelijke groeten,
Christian
Knokke
0497/109905
christianbarbry@gmail.com

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD