b234f in de soep, kop gereviseerd!
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
Zelf had ik dat nooit gepikt.......ik zit zelf ook vaak te fröbelen, frutten en klooien, maar een paar dingen wil ik uitsluitend de voorgeschreven dingen wo remmen en banden, maar zeker hoog op dat lijstje is ook de distributiezaken.
En nu dus zit je met de gebakken peren, en probeer maar eens om dat bedrijf aansprakelijk te stellen.......lastig. Een goede rechtbijstandverzekering, en een contra expertise door een BOVAG- en/of VOLVO garage is noodzakelijk.
mvg
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Gaat denk ik niet lukken, ze hebben het hem verteld (anders zou die het ook niet kunnen weten) en hij is ermee akkoord gegaan. (Anders had de riem er niet omheen gezeten)wim de jong schreef : En nu dus zit je met de gebakken peren, en probeer maar eens om dat bedrijf aansprakelijk te stellen.......lastig. Een goede rechtbijstandverzekering, en een contra expertise door een BOVAG- en/of VOLVO garage is noodzakelijk.
mvg
De riem is trouwens makkelijk te verkrijgen bij de AMH en online bedrijven in de Volvo's.
En een universele garage?wim de jong schreef : p een ander forum meldde de topicstarter dat een universele garage een riem eromheen gegooid had welke 1 tandje minder had dan de originele en voorgeschreven riem.
Hopelijk hebben ze de bout van de oliepomp niet vergeten! en het tandwiel ook vervangen.
Universele garages weten dat meestal niet.
Groeten,Gerben
- Wim de Jong
- Nieuw lid
-
Tsja, dat is ook weer waar......dan helemaal vreemd, wie gaat daar nu mee accoord?Gaat denk ik niet lukken, ze hebben het hem verteld (anders zou die het ook niet kunnen weten) en hij is ermee akkoord gegaan. (Anders had de riem er niet omheen gezeten)
Als je tenminste googled bij diverse firma's, zoals Scandisk, VOMD etc, zijn ze gewoon op voorraad, samen met de hele mikmak, zoals alle span- en looprollen.De riem is trouwens makkelijk te verkrijgen bij de AMH en online bedrijven in de Volvo's.
geen flauw idee of ATU dat ook gedaan heeft, en wist dat het gedaan moet worden.Hopelijk hebben ze de bout van de oliepomp niet vergeten! en het tandwiel ook vervangen.
Universele garages weten dat meestal niet.
Een dure les, denk ik.....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
ATU = Auto Tot Unger! Zo'n naam krijg je niet voor niks.
groetjes
Mathy
- Koen Wiegink
- Nieuw lid
-
groeten
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Koen Wiegink
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-