verwijderen van een g3 installatie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2011 17:33 #1334844
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wijs
Dat klinkt als een wijs besluit. Een Volvo baksteen lijkt me toch iets winter fähiger dan een oud kadetje.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-10-2011 17:47 #1334849
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Binnen de cliub
is voldoende kennis en (deels commerciele) kunde ruim voorhanden. Met 500 euro kom je een heel eind, heb je zo ongeveer ook een beurt en distributieriem er bij.
Als je bedenkt dat ik inmiddels twee keer een koprevisie heb gehad, een van 1500 en een ton daarna een van iemand die er verstand van heeft! De eerste bij 520 en de tweede bij 600nogwaat en inmiddels staat de teller boven de 861.000. Op LPG, en op de A31 hele lappen tegen de 150-160 kilometer.
Dijken van auto's dus. Zou er wel goede winter- of 4seizoenen banden onder leggen. En lid worden van de club; kan je een hoop besparen en plezier brengen!
Als je bedenkt dat ik inmiddels twee keer een koprevisie heb gehad, een van 1500 en een ton daarna een van iemand die er verstand van heeft! De eerste bij 520 en de tweede bij 600nogwaat en inmiddels staat de teller boven de 861.000. Op LPG, en op de A31 hele lappen tegen de 150-160 kilometer.
Dijken van auto's dus. Zou er wel goede winter- of 4seizoenen banden onder leggen. En lid worden van de club; kan je een hoop besparen en plezier brengen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-10-2011 22:36 #1335108
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik heb even een serieuzere
ik heb even een serieuzere berekening gemaakt wat mijn kosten zijn per maand bij dagelijks gebruik als ik er iedere dag mee van en naar mijn werk rijd. kosten zijn exlcusief onderhoud.
mijn huidige 740 kost 272 euro per maand
de 940 op lpg 3 gaat me 213 euro per maand kosten
de kadett kost maar 134 euro per maand.
niet zo vreemd dat ik nu meer in die kadett rijd
maar als ik volvo wil rijden dan is de station op g3 voor mij een stuk voordeliger. het geld wat ik dan uitspaar (59 euro) kan dan prima apart gezet worden voor onderhoud.
helaas is de afspraak om te gaan kijken dit weekend op niets uitgelopen maar ik ga komende week een nieuwe afspraak proberen te maken.
mijn huidige 740 kost 272 euro per maand
de 940 op lpg 3 gaat me 213 euro per maand kosten
de kadett kost maar 134 euro per maand.
niet zo vreemd dat ik nu meer in die kadett rijd

helaas is de afspraak om te gaan kijken dit weekend op niets uitgelopen maar ik ga komende week een nieuwe afspraak proberen te maken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-10-2011 22:37 #1335109
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dat vind ik een mooi aanbod,
dat vind ik een mooi aanbod, maar ik wil graag een handgeschakelde auto.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-10-2011 22:53 #1335113
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic maar dan heb je het (extra)
maar dan heb je het (extra) onderhoud van de kadettilak niet meegerekend of wel?
Zo'n oud kaddetje is gewoonweg niet berekend op veel km. Vooral niet als het koud en slecht weer is.
In ieder geval zou ik lekker voor de volvo gaan!
Zo'n oud kaddetje is gewoonweg niet berekend op veel km. Vooral niet als het koud en slecht weer is.
In ieder geval zou ik lekker voor de volvo gaan!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-10-2011 01:31 #1335127
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic hOpelOos veel roest
Hallo Volvisti
Volvo's roesten relatief weinig, Opel's daarentegen ...
groetjes
Mathy
Volvo's roesten relatief weinig, Opel's daarentegen ...
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-10-2011 21:42 #1335196
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic omg tell me about it, de
omg tell me about it, de volvo is gegalvaniseerd en de kadett niet. dat moet ik altijd goed bijhouden. hij rijd wel heel fijn hoor, daar niet van. en onderhoud valt wel mee maar je merkt wel degelijk een kwaliteitsverschil. volvo´s zijn veel steviger gebouwd en gaan langer mee. je ziet het al bijvoorbeeld als je een deurpaneel moet verwijderen. bij de volvo gaat dat vloeiend maar bij de dett moet je heel voorsixhtig zijn anders breek je alle lullige plastic clipjes af enzo.
ik wil de volvo ook als aanvulling op de kadett. eigenlijk meer als lastpaard en voor zware ritten (festivals). en dan de kadett als oldtimer verzekeren en gewoon wat kortere stukjes mee rijden
ik wil de volvo ook als aanvulling op de kadett. eigenlijk meer als lastpaard en voor zware ritten (festivals). en dan de kadett als oldtimer verzekeren en gewoon wat kortere stukjes mee rijden
Moderators: Jerry Stam