injector lpg
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Waarom? Ik weet het niet en ik snap het ook niet.
Is er iemand die het wel weet/snapt? Of kan Timen het zelf uitleggen?
Als lid van de vereniging staat denk ik die informatie uitwisseling centraal.
Ik kan me geen argument bedenken die deze uitwisseling van informatie in de weg staat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Gaat dit over een LPI-injector?
Dit item gaat over een LPI-injector demonteren.Wytze schreef : Ook anderen hebben Timen al een paar keer informatie proberen te ontfutselen in discussies op het forum die in mijn beleving angstvallig wordt onthouden.
Waarom? Ik weet het niet en ik snap het ook niet.
Is er iemand die het wel weet/snapt? Of kan Timen het zelf uitleggen?
Als lid van de vereniging staat denk ik die informatie uitwisseling centraal.
Ik kan me geen argument bedenken die deze uitwisseling van informatie in de weg staat.
Ik heb niet het idee dat ik onduidelijk ben geweest. Ik heb juist de zaken extra toegelicht. Ook na zelf het weer te hebben herlezen kom ik weer tot deze conclusie.
Waar gaat om?
1 Nieuwe Vialle lpi-injectoren had ik voor 98€ nu heb ik ze voor 106€ . Bas geeft aan dat ze bij andere firma 121 kosten. Als dat geen informatie delen is!
2 Ik wijs op de gevaren van vloeibaar LPG in de leidingen.
3 enz.
Ik zie nogmaals niet in wat ik achter hou.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moet je zelf bedenken dat je het systeem drukloos moet maken (staat er impliciet weliswaar), en HOE je dat op een veilige manier kunt doen ontbreekt.wp001 schreef : Het is maar een schroef maar dat is je vergeven. Voordat je de schroef en de opsluitclip verwijdert moet je nog iets essentieels doen! Tenzij de injectoren zo vrakkig zijn en zo lekken dat de vloeibare LPG meteen weg is uit het leidingsysteem , maar dat lijkt me sterk. Bovendien kan de afsluiter op het gasverdeelblok niet goed werken. Alle vloeibare LPG komt dan uit de losgehaalde leiding stromen. Het lijkt dan of er geen eind aan het uitstromen van het gas komt.
Bovendien spreek ik echt ervaringsdeskundige die aan den lijve heeft ondervondenwat er kan gebeuren wanneer je het demonteren niet goed doet. Ik wens dat niemand toe. Dus als ik jouw simpele handleiding lees dan gruwel ik.
Dus voordat je ook maar iets losneemt moet het LPI-leiding systeem drukvrij zijn!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-