Als ik een defecte turbo heb in het verre buitenland

  • Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
12-04-2011 01:32 #1312773 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Dank voor alle reacties.
Denk dat ik er toch maar een turbo motor in schroef.
Vraag is nu welke.
Blok van Jan V lijkt me een mooi uitgangspunt. Loopt erg mooi en kop is niet zo lang geleden eigenlijk opnieuw opgebouwd.
Standaard turbo er op, toch maar mijn eigen 945 uit elkaar halen?, en een beetje extra druk door MBC en misschien chippen. Iets dikkere uitlaat, iets van 3 inch in het begin en eindigend met standaard pot voor geluiddemping en ik vind de dikke pijp aan het einde gewoon niet mooi. Tja welke bak, die shortshifter op de M90 van Jan V. deed het wel lekker. Koppeling gaat wel beetje zwaar maar is natuurlijk wel zeeer degelijk. Automaat is nog leuker natuurlijk maar voor de reis niet mijn pre.
Tja en dan natuurlijk LPI er in. Of toch die dampgas LPG installatie? Is dat te koop gebruikt? Er staat immers binnenkort toch LPG op kenteken. Dan kan je daarna alles er in schroeven natuurlijk.
Jeetje wat een problemen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD