Foutcode 2-3-1
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-11-2010 12:51 #1295288
door V700 register
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar wellicht is het leuk bij Nordicar te gaan kijken, in overleg met de Regio-Coordinator voor die dag, Hein Wolda.Sleutelen is voorbehouden aan leden, maar vaak is op de koffie komen en kennismaken geen punt.
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt.
Een courant model aanschaffen en daar blijven komen, of de dealer vriendelijk bedanken en een Volvo vakgarage opzoeken, zoals bijvoorbeeld Nordicar in het noorden of Carlo Schmidt tussen Den Bosch en Eindhoven (grofweg)Beide zijn trouwens sleuteldagadressen.Smokie schreef : Tja wat moet je daar van denken?
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar wellicht is het leuk bij Nordicar te gaan kijken, in overleg met de Regio-Coordinator voor die dag, Hein Wolda.Sleutelen is voorbehouden aan leden, maar vaak is op de koffie komen en kennismaken geen punt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-11-2010 13:03 #1295289
door V700 register
Gaat dit dan over rijden op benzine? en hoe vehoud zich dit met het rijden op LPG. Starten op benzine en voor ik de straat uit ben rijd tie al op gas.
Volvo 940 uit 1992, Motor code B230FB op LPG
Beantwoord door V700 register in topic Foutcodes ook voor LPG?
henk 940LPT schreef : Verkeerd mengsel kan op de lange termijn toch wel effecten hebben (bijv. sneller slijtende kleppen door te arm mengsel). Zou dus toch wel willen proberen dit op te lossen. Maar je hoeft m er nog niet om te laten staan.
Gaat dit dan over rijden op benzine? en hoe vehoud zich dit met het rijden op LPG. Starten op benzine en voor ik de straat uit ben rijd tie al op gas.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2010 11:10 #1295666
door V700 register
Had vandaag weer even tijd om naar de auto te kijken, mijn vrouw rijd er veel in. Ik heb dat slangetje los getrokken kwam inderdaad geen benzine uit.
Gaf trouwens nu de codes 2-3-2 en 1-1-3 op pos. 2 en een permanent brandend lambda lampje.
Beantwoord door V700 register in topic tonnetje met een luchtslangetje
henk 940LPT schreef : Aan die buis die over de benzineinjectoren loopt zit aan de voorkant een rond tonnetje met een luchtslangetje daar aan. Als je die loshaalt mag er geen benzine uit komen. Zou je ook nog even kunnen checken.
Had vandaag weer even tijd om naar de auto te kijken, mijn vrouw rijd er veel in. Ik heb dat slangetje los getrokken kwam inderdaad geen benzine uit.
Gaf trouwens nu de codes 2-3-2 en 1-1-3 op pos. 2 en een permanent brandend lambda lampje.
Moderators: Jerry Stam