3 foutcodes Lh-jetronic 2.4 *UPDATE 2*
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2010 10:21 #1275221
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De tip
De tip van Miquel is toch meer voor valse lucht langs de injector dan om aan te tonen dat een injector slecht is ? Mij lijkt dat als alles goed is afgesloten je geen verandering in motorloop krijgt met remmenreiniger, kapotte injector of niet. Geen idee hoe je het kunt testen. Injectorrail uitbouwen en de injectoren in de lucht laten sproeien terwijl je start ? Uiteraard buiten doen ! Of is dat te gevaarlijk ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05-05-2010 11:52 #1275232
door Alexander Satter
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Beantwoord door Alexander Satter in topic idd
henk dat is de oplossing alleen wel de stekkers van de injectoren los druk laten opbouwen (starten 2e persoon), en evt kan je per injector het sproeibeeld bekijken.
dit doe je door de stekker van de te testen injector aan te sluiten en boven een jam potje te houden, Neede is Off. Flipje zijn geboorte dorp, dus jam potjes genoeg.
en de 2e persoon even te laten starten.
 
 
dit doe je door de stekker van de te testen injector aan te sluiten en boven een jam potje te houden, Neede is Off. Flipje zijn geboorte dorp, dus jam potjes genoeg.
en de 2e persoon even te laten starten.
 
 
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2010 12:45 #1275237
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Slim
Per injector testen scheelt wel in de troepasatter schreef : dit doe je door de stekker van de te testen injector aan te sluiten en boven een jam potje te houden,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2010 12:58 #1275238
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Koude injector
Is er geen mogelijkheid dat de koude start injector open blijft staan? of is dat onmogelijk?
Die hebben we toen ook schoengepoetst.
Dan is het mengsel natuurlijk ook niet lekker.
Groeten,Gerben
Die hebben we toen ook schoengepoetst.
Dan is het mengsel natuurlijk ook niet lekker.
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
05-05-2010 13:40 #1275243
door Alexander Satter
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Beantwoord door Alexander Satter in topic ook
ook dat is weer te kontroleren door de stekker los te maken en te kijken of deze lekt (moet je wel even het gasklephuis verwijderen)
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-05-2010 15:40 #1275338
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oplossing?
Ik heb op de site van turbobricks <a href="
forums.turbobricks.com/showthread.php?t=176461
" target="_blank">dit draadje gevonden.
Daar werd de brandstofdrukregelaar vervangen en de problemen waren over.
Dus dat gaan we tijdens de volgende sleuteldag maar eens proberen.
Groetjes Harnt
Daar werd de brandstofdrukregelaar vervangen en de problemen waren over.
Dus dat gaan we tijdens de volgende sleuteldag maar eens proberen.
Groetjes Harnt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-05-2010 15:53 #1275340
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Denken
Harnt,
Jij hebt bij het vacuumslangetje van je brandstofregelaar toch een T-stukje met een leidingkje naar binnen?
Kan dat het probleem niet zijn? [vacuumlek binnen?]
Groeten,Gerben
Jij hebt bij het vacuumslangetje van je brandstofregelaar toch een T-stukje met een leidingkje naar binnen?
Kan dat het probleem niet zijn? [vacuumlek binnen?]
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam