aansturing sproeier onder in de inlaat van een b230f
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2010 13:26 #1261753
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bambi taal
Strooi even wat hoofdletters spatie's en koma's in je tekst Bambi.Dat leest wat makkelijker.Dus je hebt stroom op je injectoren maar je weet nog niet of ze aangestuurworden.Zoals je zelf al vertelt worden ze door massa geschakelt dus dat moet je nog controleren.Gaat erg makkelijk met zo'n voltmeter met een ledje.Stekker los van de injector en op allebij de pinnen van de injector metentijdens het starten.Het ledje gaat dan knipperen.Het hoge toerental kan ook komen door een erg arm mengsel.Dan gaat hij onbelast opklimmen in toeren totdat hij er mee stopt vanwege een tekort aan brandstof.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2010 17:08 #1261812
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volgens mij nog wel.
Volgens mij is er nog 1 optie, waardoor dat wel zou kunnen en dat is een losse schijf in de as van het gasklephuis-stangetje, of hoe noem je dat ding.Dat sluit ie niet goed en blijft staan in half open positie, alsof je gaskabel blijft hangen, inderdaad.henk 940LPT schreef : Lijkt me een serieus gevalletje van valse lucht ? Dat je injectie niet lekker loopt OK, maar zonder lucht (met dichte gasklep) kan hij niet op 3000rpm blijven draaien zonder valse lucht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2010 17:17 #1261814
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uitgelezen
Ik heb hem nu uitgelezen. Netjes zo als het hoor.
Heb hem in poort 2 toen knipperde het ledje 3 steeds 2 seconde ertussen, en dat deed die ook bij poort 6 precies hetzelfde
en het betekenis is : geen fout ontdekt door diagnosesysteen (maar het lambda lampje op het dashbord brande wel)dus kan er eigenlijk niks mee
Heb hem in poort 2 toen knipperde het ledje 3 steeds 2 seconde ertussen, en dat deed die ook bij poort 6 precies hetzelfde
en het betekenis is : geen fout ontdekt door diagnosesysteen (maar het lambda lampje op het dashbord brande wel)dus kan er eigenlijk niks mee
Moderators: Jerry Stam