Onderblok
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je kan ook gewoon je orginele T-nokkenas overzetten in de 531 kop, geen probleem.
Maar zelfs met de VX3 kan je rijden in een lpt motor. Het enige verschil zal zijn dat de motor iets hoogtoeriger gaat lopen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En dat rijdt perfect, dat heb ik zelf meegemaakt.JanV schreef : Maar zelfs met de VX3 kan je rijden in een lpt motor. Het enige verschil zal zijn dat de motor iets hoogtoeriger gaat lopen.
Groet,
Philip
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Als je het toch wilt doen zou ik de kleppen wel overzetten. De LPT/HPT heeft natrium gevulde!JanV schreef : Je geeft nu al 2 variabelen die je wil wijzigen: de kop en de nokkenas.
Je kan ook gewoon je orginele T-nokkenas overzetten in de 531 kop, geen probleem.
Maar zelfs met de VX3 kan je rijden in een lpt motor. Het enige verschil zal zijn dat de motor iets hoogtoeriger gaat lopen.
Een nadeel is verder dat het koppel terug loopt. Als je caravantrekker bent dan zou ik daar zeker rekening mee houden.
Wat ik wel zou aanraden is om de auto voor en na op de testbank te zetten. Dan kun je precies zien wat je gewonnen/verloren hebt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Loop eraan te denken om dit eens te testen.
Groet Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-

Niemand?