Horten, stoten en uitvallen
- Timo Blom
-
- Junior lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timo Blom
-
- Junior lid
-
Vanochtend eerst de computer uitgelezen. Code 1-1-1, niets aan de hand dus! Ik zag een slangetje dat een scheurtje had, dat heb ik verholpen in de hoop dat het probleem daarmee opgelost zou zijn. Niet dus! Na een tijdje begint de volvo weer te schudden en stotteren bij met name het optrekken op LPG. En de " hik" bij gasgeven op stationair toerental.
Bougies zijn nieuw, kleppen zijn onlangs gesteld.
Overigens zit er een Vialle gastinstallatie in. Als de Volvo een tijdje heeft stilgestaan of even op benzine heeft gelopen, doet hij het even goed, maar de problemen komen vanzelf weer...
- antoine kollee (GAST)
- Nieuw lid
-
Heb een soortgelijk probleem gehad, ik heb een LPT uit '97 met Vialle. Ik heb de 4 zekeringen (bij de accu) eens schoongemaakt (zie verder op dit forum bij lpg, ze zijn vermaard deze zekeringen) en het resultaat was verbluffend. Daarna was alle ellende verdwenen. Ik hoop dat het bij jou ook zo gemakkelijk is.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Timo Blom
-
- Junior lid
-
Ik zie bij de accu 1 " losse" zekering, moet er dus vanuit gaan dat ik AMS heb? Wat kost het uitlezen hiervan?
Tijdens de rit van vandaag vanaf het begin horten en stoten. Overigens doet hij dit tot 3000-320 toeren, daarna rijdt hij soepel en vertoont hij dit gedrag niet!
- Timo Blom
-
- Junior lid
-
In hoeverre zou hij gelijk kunnen hebben?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Timo Blom
-
- Junior lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal hem in de koffer mikken en meenemen. Formeel is voor sleutelen op de sleuteldag inderdaad lidmaatschap nodig.henk 940LPT schreef : Stuur Baseman eens een PB, wellicht valt er wat te regelen met uitlezen van de AMS. Hij heeft de computer. Misschien kan dat wel de op de aankomende sleuteldag in Gemert (dan moet je wel even lid worden denk ik
).