740 wil niet lopen :S
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2008 17:18 #1222986
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik ga het direct proberen,
ik ga het direct proberen, bedankt, hij heeft vonk, dat heb ik al getest

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2008 23:50 #1223094
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeg.....
..........jij hebt een lange oprit...IHC schreef : ik ga het direct proberen,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2008 23:59 #1223098
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik weet niet precies of ie
Ik weet niet precies of ie al loopt, maar wil even melden dat het brandstofpomprelais ook stroom aan de ECU en EZK geeft.
Dus je moet het wel goed overbruggen wil je dat de computers ook stroom krijgen dacht ik zo.
Eigenlijk altijd brandstofrelais open maken en de soldeerpunten even langs gaan met de soldeerbout. En een reserve in de auto leggen kan ook geen kwaad.
Succes!
Dus je moet het wel goed overbruggen wil je dat de computers ook stroom krijgen dacht ik zo.
Eigenlijk altijd brandstofrelais open maken en de soldeerpunten even langs gaan met de soldeerbout. En een reserve in de auto leggen kan ook geen kwaad.
Succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2009 13:34 #1223359
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bedankt voor de tip, dat ga
bedankt voor de tip, dat ga ik eens uitzoeken, want daar heb ik ook problemen mee met de 940. kun je mij vertellen waar het brandstof relais precies zit achter de zekeringen en dan ??? en welke nummers heeft deze ??
de 740 loopt nu super, mooier dan eerst, het was een luchtfilter die verstopt zat, dat filter zit tussen de laatste 2 pijpen van het inlaat spruitstuk. helemaal vies en verstopt, slangen waren ook een beetje ranzig. je moet maar net weten dat daar een filter zit. klein ding met grote gevolgen.
de overbrugging van het relais heb ik er weer uitgehaald, en de pomp hoor je nooit, maar hij loopt super. ik snap et ook niet meer....
@baseman, onze oprit is inderdaar best lang. 900 m
.nog bedankt voor alle hulp, volgende keer als hij niet wil starten weet ik weer veel meer van de problemen.
de 740 loopt nu super, mooier dan eerst, het was een luchtfilter die verstopt zat, dat filter zit tussen de laatste 2 pijpen van het inlaat spruitstuk. helemaal vies en verstopt, slangen waren ook een beetje ranzig. je moet maar net weten dat daar een filter zit. klein ding met grote gevolgen.
de overbrugging van het relais heb ik er weer uitgehaald, en de pomp hoor je nooit, maar hij loopt super. ik snap et ook niet meer....
@baseman, onze oprit is inderdaar best lang. 900 m

- Ruud Jongkind (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2009 23:55 #1223901
door Ruud Jongkind (GAST)
Beantwoord door Ruud Jongkind (GAST) in topic "de 740 loopt nu super,
"de 740 loopt nu super, mooier dan eerst, het was een luchtfilter die verstopt zat, dat filter zit tussen de laatste 2 pijpen van het inlaat spruitstuk. helemaal vies en verstopt, slangen waren ook een beetje ranzig. je moet maar net weten dat daar een filter zit. klein ding met grote gevolgen."
Even een vraag; waar zit dat filter precies, ik kan me er niets bij voorstellen, ik ken alleen dat grote vierkante luchtfilter.
Gr. Ruud
Even een vraag; waar zit dat filter precies, ik kan me er niets bij voorstellen, ik ken alleen dat grote vierkante luchtfilter.
Gr. Ruud
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2009 18:41 #1224311
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic erg verstopt

onder het inlaat spruitstuk, tusen de laatste 2 ``inlaad pijpen``.
als je de lucht slangetje daar volgt kom je er vanzelf.
onder het inlaat spruitstuk, tusen de laatste 2 ``inlaad pijpen``.
als je de lucht slangetje daar volgt kom je er vanzelf.
Moderators: Jerry Stam