kop en turbo B230FK op onderblok B230F past dat?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 11:34 #1210423
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi beste leden,
kan ik dan
Hoi beste leden,
kan ik dan niet de krukas as van een B230F met zijn lagers en mijn rods+zuigers,terug in mijn B230FK paatsen?
ik heb dan ook het probleem dat mijn bigend lager is ingesleten (hoor hem alleen bij warme motor tenslotte) maar nog niet helemaal,
of zeg ik nu wat geks? ben niet vies van een paar vuile handen. ik ben maar ff wat opties aan het doornemen.
mvg pascal

kan ik dan niet de krukas as van een B230F met zijn lagers en mijn rods+zuigers,terug in mijn B230FK paatsen?
ik heb dan ook het probleem dat mijn bigend lager is ingesleten (hoor hem alleen bij warme motor tenslotte) maar nog niet helemaal,
of zeg ik nu wat geks? ben niet vies van een paar vuile handen. ik ben maar ff wat opties aan het doornemen.
mvg pascal

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 15:25 #1210449
door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Krukas
De krukas overzetten zou kunnen. Het is dan wel raadzaam om ook alle witmetaal te vervangen.
Trouwens weet je al waardoor een lager vastgelopen is? Als je de oorzaak niet weet dan is de kans dat er weer een lager uitloopt natuurlijk erg groot.
Trouwens weet je al waardoor een lager vastgelopen is? Als je de oorzaak niet weet dan is de kans dat er weer een lager uitloopt natuurlijk erg groot.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 15:41 #1210451
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb eventueel een goeie
<address>Ik heb eventueel een goeie losse B230 krukas over! (zit nog in een half gecannibaliseerd blok dat ik heb liggen, 15 min en ik hem 'm eruit)</address><address>Dan hoef je geen compleet 2de blok erbij te kopen. </address><address>Stuur even een PM als ik je ermee vooruit kan helpen.</address><address></address><address>Groet</address><address>Jan</address> 

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 16:17 #1210459
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dat weet ik denk ik wel
dat weet ik denk ik wel 7000 met laag olie peil niet zo laag dat olielampje brande ja 1 keer hard door de bocht het olie verbruik komt door de turbo zit een kleinbeetje olie in het turbinehuis geen dikke oliesporen maar meer een heel dun filmlaagje dus dat word waarschijnlijk de turbo na laten kijken ik verwacht dat dat slechts keeringen zijn, morgen heb ik de auto terug kan ik verder kijiken

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 17:10 #1210468
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Punten
Zou je punten en komma's willen gebruiken ? Jouw bijdragen zijn zo niet te lezen. Oliedruklampje gaat pas aan als je druk onder de 0.5 bar komt. Dus als je lang met laag peil rondrijdt, heb je wel kans op verhoogde slijtage.
Moderators: Jerry Stam