Wat is er aan de hand met mijn 940??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt iedergeval voor de reactie.
Mvrgr Ronald
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar voor ongeveer 80 euro (dacht ik) heb je een splinternieuw contactslot, gemaakt op jouw sleutelnummer, en kan je alle sloten laten zitten.Jan-Willem schreef : Mocht het aan het contactslot liggen: in het verleden heb ik alle sloten van mijn 740 sedan vervangen door een goed setje van de sloop. Kun je dus zelf doen. Klusje van niets. Setje kostte geloof ik € 40,-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als dit een reactie op mijn bericht over het slotensetje van de sloop is: ja dit was inclusief contactslot.visser07 schreef : Beste Johan, dat was inclusief het contactslot?
Mvrgr Ronald
Als het voor Johan bedoeld was: let niet op mij
En € 80,- voor een nieuw contactslot is ook een goede optie als de rest nog goed is.
Succes,
Jan-Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
 Eric Bakker schreef :
Maar voor ongeveer 80 euro (dacht ik) heb je een splinternieuw contactslot, gemaakt op jouw sleutelnummer, en kan je alle sloten laten zitten.Jan-Willem schreef : Mocht het aan het contactslot liggen: in het verleden heb ik alle sloten van mijn 740 sedan vervangen door een goed setje van de sloop. Kun je dus zelf doen. Klusje van niets. Setje kostte geloof ik € 40,-
Voor een ieder die gereageerd heeft op het contactslot, dank jullie wel, het zou inderdaad niet duur zijn en als dat vervangen kan worden door mezelf scheelt dat een heleboel onderzoekskosten in de garage want daar lopen de werkplaats tarieven per uur echt wel lekker op en dan ga je zowieso de 80 euro voorbij.
Hij staat dan nu nog wel in de garage voor het kleppen stellen en motor afstellen, dus nog even geduld hebben.
Mvrgr Ronald
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vond het zelf het makkelijkste te doen met een korte niet te dik van uiteinde zijnde schroevedraaier met een vrij forse punt(het was overigens GEEN kruiskop). Om het mezelf makkelijk te maken heb ik de teller bak verwijdert zodat je er tien keer makkelijker bij kan.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Bij mij is bijna twee jaar terug het slot vervangen, en ik doe dit uit mijn geheugen, dus misschien zit ik er naast.koiter schreef : EUR 80,00 voor een contactslot is niet duur,
Voor de zekerheid moet je het natuurlijk eerst opvragen. Volgens mij bestaat het trouwens uit twee delen, het sleutelmechaniek en de electrische schakelaar erachter, en ik meen dat die apart te bestellen zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar het probleem is niet opgelost, er is wel een nieuw contactslot geplaatst, maar toch valt de motor nog steeds uit, is het dan toch de Hall-sensor?? Wie heeft hier ervaringen mee??
Graag zien wij reacties tegemoed.
Dank jullie wel.