gebroken kopbout of niet/en dan?? Hellp!!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-05-2008 23:43 #1199804 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Nepperij voorkomen
Hallo Peter, Volvisti

Lobbes schreef : Het summum: ik kwam in Frankrijk bij een tankstation een nederlander tegen die de garagist vroeg een lampje te vervangen, wij wist niet hoe dat moest...

Ligt natuurlijk een beetje aan de auto, maar bij een moderne auto kan het voorkomen dat de vakman een uur bezig is om een lampje te vervangen.
Het lijkt me overigens een goeie investering om voor je met de auto in het buitenland op vakantie gaat, dit soort basisvaardigheden te leren. Een cursus van een paar lesjes voorkomt dat jde lokale bevolking er een spelletje van kan maken om nietsvermoedende toeristen onnodig geld uit de zak te kloppen.
Groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2008 00:18 #1199807 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Niet bang
Als ik je verhaal zo lees, denk ik niet dat je die meegenomen onderdelen nodig hebt!
Toen ik nog uitsluitend motor reedt, heb ik op een Griekse Camping een koppelings plaat van m'n BMW R90 S met zijspan gewisseld.
Ik wist dat het een zwak punt was van die motor, omdat die wat sneller/meer PK's  was/dan als normaal.
Op vakantie had ik dus alles bij me om een koppeling te wisselen.
De opmerkingen waren niet van de lucht; zeker een zwak punt bij die dingen.............enz enz

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC