960 (3.0), onregelmatig lopen bij stationair toerental opgelost
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2009 19:27 #1242536
door V700 register
Ik heb de inlaatspruitstukpakking en de moffen in huis, maar de genoemde slangklemmen in 6 mm bandbreedte en een diameter van 60mm zijn nergens te vinden! Ik ben al bij diverse automaterialenzaken geweest,maar niemand kon me verder helpen. Online kwam ik ook al niet verder, weet iemand hier op het forum waar deze te bestellen zijn?
groet,
Mischa
PS: kreeg dit per email van <cite>www.alleslangklemmen.nl </cite>
Mischa,Deze gaan alleen per 100 en per volle doos omdat die zo weinig verkochtworden, dus wij moeten ze ook bij de fabriek speciaal bestellen.Met vriendelijke groet / With regards, Peter Noordermeer
Inmiddels de klus met 9mm klemmen gedaan. Deze klus is idd prima zelf te doen. Op een site beweert een individu alleen de inlaatspruitstukpakking te hebben vervangen, en de rubber moffen gewoon te hebben laten zitten, maar dat is volgens mij uit de duim gezogen.Wanneer je de oude rubbermoffen door hebt gesneden (dwarsrichting) en verwijderd, kun je het manifold naar je toe trekken en dan onstaat pas ruimte om de onderste bouten van het spruitstuk los te halen.
Ik heb geen Mb ruimte meer op deze site,anders had ik de foto's kunnen posten.
Beantwoord door V700 register in topic Slangklemmen 6mm waar?
Willem van Strik lidnr 328 schreef : Alternatief kan je alleen de moffen bij de dealer bestellen, en via de automaterialenzaak gewone slangklemmen van de juiste maat bestellen, maar dan wel in 6 mm breed. De gebruikelijke 9mm brede vallen niet netjes in het gootje in de rubbers, en passen dus niet echt lekker. Je kan er redelijk bij, en je krijgt de moffen ook wel op hun plek zonder veel andere zaken te hoeven demonteren.
Ik heb de inlaatspruitstukpakking en de moffen in huis, maar de genoemde slangklemmen in 6 mm bandbreedte en een diameter van 60mm zijn nergens te vinden! Ik ben al bij diverse automaterialenzaken geweest,maar niemand kon me verder helpen. Online kwam ik ook al niet verder, weet iemand hier op het forum waar deze te bestellen zijn?
groet,
Mischa
PS: kreeg dit per email van <cite>www.alleslangklemmen.nl </cite>
Mischa,Deze gaan alleen per 100 en per volle doos omdat die zo weinig verkochtworden, dus wij moeten ze ook bij de fabriek speciaal bestellen.Met vriendelijke groet / With regards, Peter Noordermeer
Inmiddels de klus met 9mm klemmen gedaan. Deze klus is idd prima zelf te doen. Op een site beweert een individu alleen de inlaatspruitstukpakking te hebben vervangen, en de rubber moffen gewoon te hebben laten zitten, maar dat is volgens mij uit de duim gezogen.Wanneer je de oude rubbermoffen door hebt gesneden (dwarsrichting) en verwijderd, kun je het manifold naar je toe trekken en dan onstaat pas ruimte om de onderste bouten van het spruitstuk los te halen.
Ik heb geen Mb ruimte meer op deze site,anders had ik de foto's kunnen posten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2009 20:19 #1242639
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo960_1993 schreef:Ik heb
Als het foto's zijn die nu en in de toekomst interessant voor anderen kunnen zijn (bijv. een voorbeeld van hoe je het nu hebt opgelost) kun je de foto ook op een fotopagina zetten. Dan graag voor elke foto een aparte fotopagina. Je kunt een fotopagina aanmaken in het menu links onder "maak een...", eisen aan formaat en bestandsgrootte zijn een stuk ruimer. Ga hier wel een beetje verstandig mee om, een foto van een 3.5MB zou goed genoeg moeten zijn. In een bericht of informatiepagina kun je de URL van de foto invoegen, de foto verschijnt dan in je bericht.Volvo960_1993 schreef : Ik heb geen Mb ruimte meer op deze site,anders had ik de foto's kunnen posten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam