Benzine lucht bij flink gasgeven

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2008 07:52 #1194968 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vervangen met oude spullen

nickgrootendorst schreef : Beste henk, ik zeg ook niet dat de dealer niet netjes is, tot nu toe lossen ze alles naar tevredenheid op.
Wat ik wel jammer vind is dat ze alles proberen op te lappen in plaats de onderdelen te vervangen voor nieuw.

mijn opmerking was niet om ze te verdedigen, meer vertellen van mijn ervaring.
jouw ervaring met vervangen met gebruikte onderdelen deel ik, ik zou een nieuwe accu krijgen, dat werd een 2e handse.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 19:23 #1195151 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Auto nagekeken
Auto is inmiddels weer terug van de dealer en zou even relaas geven omtend de benzinelucht!
ze hebben de airco opnieuw afgevuld want de pomp sloeg regelmatig aan en kon deze vieze lucht hebben veroorzaakt (hmmm)
Ook heeft de airco een geurbehandeling gehad ???
Rubbers voor zijn niet versleten, desondanks wel scheef afgesleten voorband gehad, uitlijning is ook in orde
nou ja we gaan het allemaal weer even proberen, wel merk ik op dat de benzinelucht nog niet helemaal is verdwenen, maar dat was een kwestie van tijd volgens de dealer was binnenkort over (vreemd hoor)
Groeten Nick

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 19:28 #1195154 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic muf

nickgrootendorst schreef : Ook heeft de airco een geurbehandeling gehad ???

na verloop van tijd verzamelt zich ergens, volgens mij in de "droger", waar de auto het vocht uit de lucht verzamelt en weer laat verdampen naar de buitenlucht schimmel. vochtige, donkere plek => kun je op schimmel wachten. om dit kwijt te raken kunnen ze de boel daar schoonmaken en zetten ze een spuitbus in de auto om de muffe lucht kwijt te raken. vond persoonlijk de lucht van de spul erger dan de lucht uit de ecc.

daarom dus ook de tip je ecc een tijdje voor je aankomt uit te zetten om muffe luchten te voorkomen. hierdoor kan het vocht wat in de droger zit in de rijwind te verdampen. als je stilstaat gaat dat een stuk langzamer.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2008 19:36 #1195155 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beste henk, sinds ik de
Beste henk,
sinds ik de auto heb nu zo'n week of vijf heb ik de airco uitgeschakeld staan aangezien hij niet echt nodig is.
bedankt voor de tip, ga dit toepassen zodra ik de airco ga gebruiken
Nick

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC