Koeling en verbruik 960 3.0, mogelijk probleem?
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Volgens mij rond de 10 Euro.Hans L schreef : Wat kost eigenlijk een nieuwe termostaat?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben even benieuwd aangezien ik met het zelfde euvel zit. Vandaag maar even een afspraak gepland voor komende week.
Groeten Rik
- V700 register
- Nieuw lid
-
volgt morgen, ik kan vanavond niet weg (vriendin is aan het reunie-voorbereiden in de kroeg...) zoonlief is dan wel 14, maar dochterlief is nog wat jonger, en dochtertje van mijn vriendin in pas 3 turven hoog. Maarre het klusje stelt echt niets voor, twee schroeven los, nieuwe thermostaat erin, twee schroeven vast en een beetje koelvloeistof bijvullen. 5 minuten, dan heb je het wel gehad.Vliegende Hollander schreef : En is het resultaat zichtbaar/voelbaar/meetbaar?
Ik ben even benieuwd aangezien ik met het zelfde euvel zit. Vandaag maar even een afspraak gepland voor komende week.
Groeten Rik
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Van de brandstof consumptie nog geen idee, maar de de temperatuurmeter gaat veeeeeel sneller naar de het middel van de schaal. Dit lijkt er dus op te duiden dat hier de goede beslissing genomen is. Zodra het verbruik bekend is zal ik dat ook nog even publiceren.Vliegende Hollander schreef : En is het resultaat zichtbaar/voelbaar/meetbaar?
Groeten Rik
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-