Luchtfilter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2022 12:36 #1470624
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic O oké zal kijken bedankt
O oké zal kijken bedankt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2022 21:30 #1470649
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vanmiddag nog even het filter
Vanmiddag nog even het filter bekeken vond hem toch niet echt strak in de winterstand gaan heb onder het elementje nog even tiewrap gemaakt nu gaat I lekker strak in winterstand ps heb het elementje er nog even uitgewipt en in de vriezer gelegd het pennetje ging niet veel verder terug daarna de fohn er op gehad het pennetje kwam er wel een stukje uit maar vond dit best lang duren dus of dit nou goed is geen idee.?
Wel een gepruts om het dingetje er weer in te krijgen
Hij staat nu dus inprincipe vast in de zomerstand
Wel een gepruts om het dingetje er weer in te krijgen
Hij staat nu dus inprincipe vast in de zomerstand
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 2
13-05-2022 17:06 #1470744
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic Op een eend
Op de eend kon je wanneer de R in de maand kwam een hoesje op de grille in motorkap spannen. Wanneer je dat vergat kostte het soms een oliekoeler wanneer je 's winters bij koude motor goed gas gaf.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-08-2022 15:20 #1471363
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Condens
Benzine condenseert te graag tegen de cilinderwand.
Daarom moet je choken (daarom is LPG beter voor je motor - koudstart).
Je wil zo snel mogelijk van die condenstemperatuur af.
Hoe meer warmte hoe beter, ook al kost dat rendement.
Dat is altijd beter dan het condensverlies.
Die luchtklep ondersteunt dus het choke moment.
Bij de B230KH zit er zelfs nog een verwarmingselement in het
inlaatspruitstuk.
Wat bij de juiste temperatuur allemaal weer hoort uit te schakelen.
Daarom moet je choken (daarom is LPG beter voor je motor - koudstart).
Je wil zo snel mogelijk van die condenstemperatuur af.
Hoe meer warmte hoe beter, ook al kost dat rendement.
Dat is altijd beter dan het condensverlies.
Die luchtklep ondersteunt dus het choke moment.
Bij de B230KH zit er zelfs nog een verwarmingselement in het
inlaatspruitstuk.
Wat bij de juiste temperatuur allemaal weer hoort uit te schakelen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam





