Kleppen stellen
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2021 01:59 #1465514
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Beste Mathy
"Ik zou toch eens contract opnemen met m'n internetprovider als ik jou was. Het eerst wat ik namelijk gisteren deed toen ik "Clinge" zag staan, was "Clinge" in Google ingeven om te kijken waar dat ligt. Waarschijnlijk hebben ze je bedonderd, want het lijkt er op, alsof ze jou internet leveren, waar geen Google op zit en misschien ook geen Wikipedia."
serieus ?
Jij hebt wel google maak ik op. Hier heb ik dat inderdaad niet sinds ik vanaf 1991 op internet zit.
Gebruik het eens nuttig en zoek eens "sociale omgangsvormen" op.
Ik bood tenminste mijn hulp aan.
On topic, wat Adrian zegt is ook mijn ervaring, in bijna 100.000 km maar 2 x kleppen gesteld.
1 x regulier en 1x bij het plaatsen van een sportievere nokkenas. Nu 35 k geleden.
Als het weer betert zal ik eens een check doen.
serieus ?
Jij hebt wel google maak ik op. Hier heb ik dat inderdaad niet sinds ik vanaf 1991 op internet zit.
Gebruik het eens nuttig en zoek eens "sociale omgangsvormen" op.
Ik bood tenminste mijn hulp aan.
On topic, wat Adrian zegt is ook mijn ervaring, in bijna 100.000 km maar 2 x kleppen gesteld.
1 x regulier en 1x bij het plaatsen van een sportievere nokkenas. Nu 35 k geleden.
Als het weer betert zal ik eens een check doen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2021 10:10 #1465519
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Frequentie
Ik ging uit van mijn eigen situatie van rijden op LPG. Dan zit je toch wel elke 15 tot 30K km vast aan één of meer kleppen stellen. Als je op benzine rijdt, hoef je nauwelijks kleppen te stellen en voor het controleren van de speling heb je alleen een setje voelermaten nodig. Als je dan maar eens in de vier, vijf jaar ook echt één of meer kleppen moet nastellen, dan loont de aanschaf van speciaal gereedschap eigenlijk maar nauwelijks.
- F Nieuwenhuizen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-02-2021 19:20 #1465524
door F Nieuwenhuizen
Beantwoord door F Nieuwenhuizen in topic sociale omgangsvormen
zoek het zelf ook eens op
- Jurriaan Nijkerk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2021 00:35 #1465553
door Jurriaan Nijkerk
Beantwoord door Jurriaan Nijkerk in topic CNG zetels
Bij de laatste cylinderkoprevisie hebben wij uitlaatzetels voor CNG ingeperst. Aardgas is veel heter en de praktijk wees op verschillende motoren (en niet alleen Volvo) uit dat ze langer mee gaan.
Moderators: Jerry Stam