Motor valt tijdens het rijden uit
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2019 17:36 #1457865
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Piet, wat ben je toch een
Piet, wat ben je toch een aardige gozer!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2019 17:44 #1457866
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Controle
Kijk dan ook even of er niet een aftermarket alarm inzit. Een uitgesleten contactslot kan ook zo'n storing veroorzaken. Het is van belang te weten wat er gebeurt bij uitval. Gebeurt er iets met de toerenteller. Gaan alle lampjes dashboard uit of juist aan, etc.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2019 22:58 #1457874
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha Piet, als je hiernaar wilt
Ha Piet, als je hiernaar wilt kijken, heel graag en ontzettend aardig. Wij zitten er behoorlijk mee omhoog. De auto is doorlopend onderhouden bij een garagebedrijf. Ik probeer in Voorschoten te geraken. Kun je zaterdag?
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2019 07:51 #1457885
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Peter, je moet even op mijn
Peter, je moet even op mijn naam klikken en dan krijg je de optie om mij een prive-bericht te sturen. Als je daarin je telefoonnummer zet kunnen we afspreken
Piet
Piet
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-12-2019 16:36 #1457969
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Perfecte service Piet! Hoop
Perfecte service Piet! Hoop dat je kunt vinden wat er aan de hand is, maar storingscodes en de bovenstaande lijst standaardcontroles zullen al een boel helpen.
@Peter Hooft: ik ben wel benieuwd wat de 960 precies zo zeldzaam zou maken... afgezien van de eerste eigenaar dan.
@Peter Hooft: ik ben wel benieuwd wat de 960 precies zo zeldzaam zou maken... afgezien van de eerste eigenaar dan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2020 16:41 #1459589
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ervaringsdeskundige.......
Hoewel al enkele maanden geleden ben ik toch benieuwd wat de oorzaak was van het er plotseling de brui aan geven van je 960.
Met mijn 940 heb ik dat ook een paar keer gehad, met als oorzaak een defect brandstofrelais en een keer de BDP sensor. Verder heeft, waar Adrian ook op wijst, het aftermarket alarmsysteem ook als spelbreker gefungeerd. Een ander/nieuw brandstofrelais hielp net als de BDP sensor. Met hulp van Adrian het alarmsysteem verwijderd, dat hielp ook erg. De laatste keer een defect brandstofrelais door gesoldeerd, sindsdien altijd starten, ook bij koude, ook al rijdt ik weinig km's met mijn 940. Ik heb een extra brandstofrelais in de auto liggen, voor de zekerheid.
Wat is dit toch een pracht forum!
En Piet, hulde voor je hulpvaardige actie! Het probleem heb je vast opgelost.
Groet,
Hans
Met mijn 940 heb ik dat ook een paar keer gehad, met als oorzaak een defect brandstofrelais en een keer de BDP sensor. Verder heeft, waar Adrian ook op wijst, het aftermarket alarmsysteem ook als spelbreker gefungeerd. Een ander/nieuw brandstofrelais hielp net als de BDP sensor. Met hulp van Adrian het alarmsysteem verwijderd, dat hielp ook erg. De laatste keer een defect brandstofrelais door gesoldeerd, sindsdien altijd starten, ook bij koude, ook al rijdt ik weinig km's met mijn 940. Ik heb een extra brandstofrelais in de auto liggen, voor de zekerheid.
Wat is dit toch een pracht forum!
En Piet, hulde voor je hulpvaardige actie! Het probleem heb je vast opgelost.
Groet,
Hans
Moderators: Jerry Stam