Zwaar/licht sturen 740.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2019 11:12 #1452189
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Wytze had vaak gereviseerde
Wytze had vaak gereviseerde stuurhuizen voor niet teveel geld, maar een goede gebruikte kan ook natuurlijk. Vervangen zonder brug lijkt me onprettig: ik zou het klusje liefst op een tweekolommer doen. Desnoods bij een DHZ-garage huren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2019 22:24 #1452200
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb n gebruikt stuurhuis met
Heb n gebruikt stuurhuis met pomp gekocht. Binnenkort monteren en dan hopen dat weer werkt.
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2019 20:47 #1452210
door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Zit niet in stuurhuis
dit symptoom heb ik recent ook gehad in mijn 740. Vastzittende kruiskoppeling. Haal die maar eens los om te controleren. Zou niet zomaar stuurhuis wisselen, dat lekt meestal alleen maar als het stuk is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2019 19:16 #1452235
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Chris, dat was inderdaad het
Chris, dat was inderdaad het probleem. Bovenste kruiskoppeling was iets verroest. Beetje WD40 erop en daarna draaide het weer soepel.
Helaas zie ik het bericht nadat ik er zelf proefondervindelijk achter ben gekomen na het vervangen van het stuurhuis. Zuur, maar eigen schuld. Heeft wel behoorlijk tijd en gekruip onder de auto gekost.
Helaas zie ik het bericht nadat ik er zelf proefondervindelijk achter ben gekomen na het vervangen van het stuurhuis. Zuur, maar eigen schuld. Heeft wel behoorlijk tijd en gekruip onder de auto gekost.
Moderators: Jerry Stam