mechanische oprijbokken ervaringen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2016 09:12 #1425950
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zit met lagere oprijbokken
Ik zit met lagere oprijbokken al met het probleem dat de frontspoiler ze raakt bij het erop rijden? Ook bij de vorige 940 die voor hoger stond...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2016 21:30 #1425966
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ik had de link niet gelegd
Ik had de link niet gelegd Dirk, maar wel van je ongeluk gehoord. Dat de gevolgen zo heftig waren: auw!
Sterkte en beterschap, voor zover mogelijk, gewenst!
Dit soort verhalen zijn voor mij een reden om zoveel en zo vaak mogelijk assteunen onder de auto te zetten bij het sleutelen. Ik hoop dat meer hobbyisten dat doen...
Sterkte en beterschap, voor zover mogelijk, gewenst!
Dit soort verhalen zijn voor mij een reden om zoveel en zo vaak mogelijk assteunen onder de auto te zetten bij het sleutelen. Ik hoop dat meer hobbyisten dat doen...
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2016 21:33 #1425967
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Heel langzaam erop rijden,
Heel langzaam erop rijden, niet remmen. Je ziet dat deze bokken best een lange aanloop hebben, dus misschien kan het net.
Wel vind ik ze zo hoog, dat ik moeite met de smalle basis heb. Ik zou ze bij voorkeur ook nog aan elkaar verbinden met balkjes, zodat ze niet zijdelings kunnen kantelen.
Wel vind ik ze zo hoog, dat ik moeite met de smalle basis heb. Ik zou ze bij voorkeur ook nog aan elkaar verbinden met balkjes, zodat ze niet zijdelings kunnen kantelen.
Moderators: Jerry Stam