Retourleiding stuurbekrachtiging 940 stuk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-11-2015 07:35 #1423283
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als er geen druk op staat is
Als er geen druk op staat is ducktape een prima lapmiddel. Of anders een stukje binneband eroverheen schuiven en vastzetten met een paar tyraps.
En zeker een mcGyver-mes aanschaffen
En zeker een mcGyver-mes aanschaffen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2015 12:07 #1423385
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic stuurpomp
mijn 745 was een keer lek toen we in Parijs waren..Met een andere v-snaar(kortere had ik toevallig bij me) de stuurpomp uitgeschakeld.Daarna gewoon naar huis gereden, stuurde iets zwaarder maar geen schade aan de pomp.Er bleek een speldegaatje in een bochtstukje te zitten op de meest onbereikbare plaats.Dit bochtsukje vervangen, probleem over.
Groet Kasper
Groet Kasper
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2015 12:18 #1423386
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar even afronden dit
Maar even afronden dit draadje.
De monteur bedoelde met de retour leiding de drukleiding tussen pomp en stuurhuis. Ach ja, what's in a name
Timen had er eentje liggen, maar er moest dan niks mis gaan met verzenden, want ik had de auto nodig dit weekend.
Ik had hem inmiddels op baby-bruggetjes gereden en de leiding gedemonteerd. Aansluiting had een heel gaatje. Daar spoort het dus uit.
En toen belde Autorima dat de leiding klaar lag??? Gauw Timen gebeld en ik ben de leiding in Druten (hier om de hoek) gaan halen.
Zit eronder, ATF bijgevuld en alles draait als een tierelier.
Ik zal bij Timen nog een filter bestellen. De pomp heeft zeg maar 200 km gedraaid zonder olie. Wellicht toch wat losse stukjes. Maar ik merk er niks van. Weer net als vroeger.
Nu eens zoeken voor een achter-demper. Deze is lek en de APK komt er ook langzaam weer aan.
gr Marten
De monteur bedoelde met de retour leiding de drukleiding tussen pomp en stuurhuis. Ach ja, what's in a name
Timen had er eentje liggen, maar er moest dan niks mis gaan met verzenden, want ik had de auto nodig dit weekend.
Ik had hem inmiddels op baby-bruggetjes gereden en de leiding gedemonteerd. Aansluiting had een heel gaatje. Daar spoort het dus uit.
En toen belde Autorima dat de leiding klaar lag??? Gauw Timen gebeld en ik ben de leiding in Druten (hier om de hoek) gaan halen.
Zit eronder, ATF bijgevuld en alles draait als een tierelier.
Ik zal bij Timen nog een filter bestellen. De pomp heeft zeg maar 200 km gedraaid zonder olie. Wellicht toch wat losse stukjes. Maar ik merk er niks van. Weer net als vroeger.
Nu eens zoeken voor een achter-demper. Deze is lek en de APK komt er ook langzaam weer aan.
gr Marten
Moderators: Jerry Stam