940 b230fk slecht stationair
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2015 09:22 #1419621
door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic CIS-klep moet in normale
CIS-klep moet in normale toestand gewoon kunnen bewegen. Schoonmaken is normaal gesproken voldoende om de boel weer bewegend te krijgen. Een garage heeft hier speciaal schoonmaak spul voor wat de boel weer als nieuw krijgt. Dat kost een half uurtje werk, maar dan is het ook goed.
Zie ook deze discussie:
volvo700vereniging.nl/algemeen-techniek/...bij-terugschakelen-n
Het schoonmaken van de CIS-klep heeft bij mij de problemen opgelost. Kapotte slangetjes horen natuurlijk niet onder je motorklep te zitten.
Zie ook deze discussie:
volvo700vereniging.nl/algemeen-techniek/...bij-terugschakelen-n
Het schoonmaken van de CIS-klep heeft bij mij de problemen opgelost. Kapotte slangetjes horen natuurlijk niet onder je motorklep te zitten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- M.O.D. Bauer (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2015 15:18 #1419624
door M.O.D. Bauer (GAST)
Beantwoord door M.O.D. Bauer (GAST) in topic De cis klep kan bij
De cis klep kan bij stationair het toerental regelen maar heeft niet veel te maken met het vermogen dat je (op de snelweg) nodig hebt. Mogelijk heb je meer dan 1 storing maar ik zou eerst eens kijken of er wat aan het vermogen te doen is.
- M.O.D. Bauer (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2015 15:32 #1419625
door M.O.D. Bauer (GAST)
Beantwoord door M.O.D. Bauer (GAST) in topic beetje te snel op opslaan gedrukt
Wilde ook nog zeggen dat het gebrek aan vermogen eerder invloed heeft op het stationair dan omgedraaid (stationair heeft niet veel invloed op vermogen)
Heb je al gekeken of ie op 4 cilinders loopt? En zoek ook eens naar vacuüm lekken aan inlaat zijde.
Heb je al gekeken of ie op 4 cilinders loopt? En zoek ook eens naar vacuüm lekken aan inlaat zijde.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-06-2015 17:23 #1419627
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schoonmaken.....
Gewoon schoonmaken met remmenreiniger (van de Action) en daarna beetje inspuiten met WD40.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2015 10:18 #1419644
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic geen vermogen?
Met een lekke slang naar de CIS klep en een CIS klep die weer open kan, wordt er nu waarschijnlijk flink wat valse lucht getrokken.
Deze hoeveelheid lucht is niet langs de MAF, mass airflow sensor, geweest en voor deze hoeveelheid wordt geen benzine ingespoten.
Deze hoeveelheid lucht is niet langs de MAF, mass airflow sensor, geweest en voor deze hoeveelheid wordt geen benzine ingespoten.
- Mark Franken
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2015 19:24 #1419648
door Mark Franken
Beantwoord door Mark Franken in topic Bedankt voor jullie reacties.
Bedankt voor jullie reacties. Helaas was het weekend voorbij en heb ik niks kunnen vinden.
Aangezien het onze daily is en mijn vrouw zonder auto niet heel ver komt, heb ik hem maandag naar de garage gebracht. Zodra daar uitsluitsel over is, post ik het hier. Ik waardeer het zeer dat er zo meegedacht wordt!!thnx!
Aangezien het onze daily is en mijn vrouw zonder auto niet heel ver komt, heb ik hem maandag naar de garage gebracht. Zodra daar uitsluitsel over is, post ik het hier. Ik waardeer het zeer dat er zo meegedacht wordt!!thnx!
- Mark Franken
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2015 22:18 #1419694
door Mark Franken
Beantwoord door Mark Franken in topic Hij is gemaakt! het bleek de
Hij is gemaakt! het bleek de LMM te zijn, die niet goed functioneerde. Een goeie 2e hands erop en gaan!
Soms kan het leven heel simpel zijn, ik hou daarvan.
Soms kan het leven heel simpel zijn, ik hou daarvan.
Moderators: Jerry Stam